Ervaringen Bridle2fit?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:33

Ik heb een vraagje. Ik heb pas een neusriem besteld met alles erop en eraan. Nu vroeg ik me af op bij jullie het aansnoerriempje dat aan de neusriem zit aan de achterkant ook zo lelijk gerafeld is? De voorkant is gewoon mooi glad, maar de achterkant vind ik persoonlijk echt lelijk gerafeld en dit valt me eerlijk gezegd echt tegen. Geen idee of dit zo hoort :?
Afbeelding

Afbeelding

Je kunt het op de foto niet heel duidelijk zien, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 15:46

magootie schreef:
Ik had dat ook. Vind de leerkwaliteit niet zo best. Ik had mijn hoofdstel in het bruin en dat werd nog lelijker!
Ik heb hem ook verkocht, nu PS of Sweden. Echt het mooiste en fijnste hoofdstel dat ik heb gehad!!

Dan kan ik dus (waarschijnlijk) aannemen dat het gewoon zo hoort...helaas. Met bruin zal je het inderdaad nog een stuk beter zien. Ik heb zelf het BR Eston hoofdstel en deze is half rond genaaid. Helaas paste de neusriem niet goed in combinatie met mijn bit, dus zocht ik een een anatomische neusriem die ook rond genaaid is. De rest van de neusriem vind ik kwalitatief best goed, maar als ik dit riempje dan zo zie verwacht ik dat niet voor deze prijs. Misschien dat ik het riempje van m'n oude neusriem nog kan verwisselen als deze niet te breed is, want die ziet er 100x beter uit dan deze. Het idee was dat ik m'n oude neusriem dan misschien nog kon verkopen aangezien deze nog helemaal nieuw is, maar nee haha. PS of Sweden verkoopt denk ik geen losse neusriemen of onderdelen?

Lottekuhh_x

Re: Ervaringen Bridle2fit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:56

Ik ben zo te zien totaal niet de enige. Ik vind het wel gek. Ik heb dit nog nooit met een van m'n hoofdstellen gehad, terwijl de meeste ook nog een stuk goedkoper waren. Wanneer je een heel hoofdstel zou samenstellen bij Bridle2fit is dit ook niet bepaald "goedkoop" te noemen.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-18 16:09

Ik heb Bridle2fit gemaild over het riempje en zij willen me een nieuwe toesturen. Wel heel netjes in ieder geval, had het ook niet bij Bridle2fit zelf besteld maar op een andere webshop. Hopelijk is deze nu wel zoals ik had verwacht.

Lottekuhh_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-18 15:45

Ik heb het nieuwe riempje binnen en deze ziet er gelukkig wel zo uit als ik had gehoopt/verwacht :) Deze is gewoon mooi glad en is totaal niet lelijk gerafeld aan de onderkant.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie