Maten ruiterkledij

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 13:29

Aprella schreef:
Maar als je geen kleren kan vinden om te sporten.... hoe moet je dan sporten? :o

Door eerst een sport te doen waarbij je niet op iemands rug hoeft te zitten ;)

Ik heb zelf bijna nooit problemen met het matenverschil, maar blijkbaar ben ik 1 van de weinigen :+ Alleen HV polo valt klein geloof ik, maar ik loop ook altijd in goedkopere merken :D

Weet wat je doet, wanneer je een shet ontmoet :D

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 16:37

Bloodymary schreef:
[
Dan ben jij klein denk ik, qua lengte?

170, is dat klein? :P

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 18:28

keshia schreef:
Ligt echt aan je vorm denk ik. Voordat ik kinderen kreeg waren mijn buikspieren een heel stuk strakker. En had ik niet het rolletje vet rondom mijn heupen/onderbuik. Toen pasten ook de lage en hoge modellen mij beiden goed. Nu pas ik maar weinig broeken, want mijn kuiten en bovenbenen zijn niet zo stevig, maar rondom mijn heupen/onderbuik krijg ik de broek dan niet dicht. En als ie boven goed zit, dan flubbert het weer rond mijn knieƫn en lager.. ook niet ideaal dus. Ik denk dus dat de meeste rijbroeken gemaakt zijn op tiener figuren, weinig heup en platte buik.
.

Die buikspieren zijn bijna altijd gewoon weer te trainen. Dat "rolletje" heb ik ook maar pas gewoon in gelijke maten, dus dan vraag ik mij af hoe klein dat "rolletje" bij jou is. Heeft niks met tieners te maken, wel met beweging en voeding.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie