Maten ruiterkledij

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

keshia

Re: Maten ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 16:46

Sorry maar ik weeg 72 kg, en pas maar krap in de maat 44.. niet echt een gruwelijk gewicht neem ik aan? Ligt echt aan je lichaamsbouw. Ik heb dat ook altijd, normale kleding pas ik soms 40 maar meestal 42. Maar paardrijkleding heb ik echt 44 nodig om mijn onderbuik waar 2 kindjes in gewoond hebben te kunnen huisvesten en nog kan bewegen te paard.

Vivaldi Tosha B+13 - L1+12- L2+19 - M1+11- M2+6

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 13:56

Ligt echt aan je vorm denk ik. Voordat ik kinderen kreeg waren mijn buikspieren een heel stuk strakker. En had ik niet het rolletje vet rondom mijn heupen/onderbuik. Toen pasten ook de lage en hoge modellen mij beiden goed. Nu pas ik maar weinig broeken, want mijn kuiten en bovenbenen zijn niet zo stevig, maar rondom mijn heupen/onderbuik krijg ik de broek dan niet dicht. En als ie boven goed zit, dan flubbert het weer rond mijn knieƫn en lager.. ook niet ideaal dus. Ik denk dus dat de meeste rijbroeken gemaakt zijn op tiener figuren, weinig heup en platte buik.

Ook zo raar tegenwoordig met rijlaarzen.. ik heb een rijlaars met " wijde kuit" volgens de beschrijving. Maar de kuitmaat is 36 cm.. niet echt een wijde kuit te noemen denk ik.

keshia

Re: Maten ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 17:28

Omdat jij een strakke buik hebt waarschijnlijk ;) als je net een afwijkend model hebt, dan past het niet meer..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie