Ervaringen Harry's Horse centaur

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Carlijn_09

Ervaringen Harry's Horse centaur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 11:04

Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar een nieuwe cap en kwam de Harry's horse centaur cap tegen. Hebben jullie hier ervaring mee? Ik vraag me af of hij goed zit en of de ventilatie goed is. Vind hem wel heel mooi, maar ik ben een beetje bang dat hij ook krasgevoelig is aangezien mijn huidige cap onder de krassen zit :D

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 16:11

Oké, bedankt voor je reactie! De meesten van mijn voorgaande caps zijn van Harry's Horse, het merk past me vaak wel goed. Hoop dus dat deze ook gaat passen, maar ik ga sowieso naar de ruitersportzaak om hem te passen en te vergelijken

I wish my eyes could take photos, because they can see you in a way my camera will never understand

Carlijn_09

Re: Ervaringen Harry's Horse centaur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-19 20:24

Verder niemand?

Carlijn_09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-19 22:43

Mooi! Twijfel alleen nog wel een beetje over welke kleur ik moet nemen... Heb bruine laarzen en handschoenen, dus ik wil hem het liefst in het bruin. Die is er wel, maar de glitters zijn goud zo te zien en dat is denk ik een beetje té. De blauwe versie vind ik ook heel mooi, maar verder heb ik niks in het blauw...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie