Hoe lang doen jullie met een cap?

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

germie

Re: Hoe lang doen jullie met een cap?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-08 16:42

bosefoso schreef:
sta te kijken welke periodes jullie hier noemen... Mijn caps, half jaar.. max 1 jaar. Geef toe, iedereen heeft de cap wel eens laten vallen op de stenen? Caps van 250 zullen daar beter tegen kunnen dan een cap van 50 a 60 euro.
Persoonlijk vind ik dat mensen te laconiek met cap omgaan, het is toch een stukje veiligheid. Eens in het alf jaar en goede cap kopen zal altijd goedkoper zijn dan blijvend letsel door een val met een cap, die 'na 3 jaar nog wel goed is'.

Maar goed, ik train dan ook jonge paarden Knipoog

Ik heb laatst net 2 nieuwe gekocht, puur en alleen voor trainingen. Ik ben een paar weken geleden van m'n paard gevallen, cap was gescheurd. Dan koop ik dus een nieuwe. Ook ik rij vaak op jonge paarden en dan is het risico wat groter om er eens naast te liggen.
Met m'n vorige cap heb ik wel 2.5 jaar gedaan, maar val ik er vanavond verkeerd af, dan kan ik morgen dus weer een nieuwe kopen.

There is no redundancy for stupidity. Only believe in your own truth. Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :DNiets is geheel waar, en mogelijk zelfs dat niet. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:32

Bij niet er op vallen jaren. Heb nog een cap van wel 12 jaar terug en ja, die is nog goed en veilig, is mijn wedstrijdcap. Bij sommige caps is er geen bewaartermijn dat ze niet meer veilig zouden zijn. :D

There is no redundancy for stupidity. Only believe in your own truth. Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :DNiets is geheel waar, en mogelijk zelfs dat niet. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie