Hit Air Vest

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:09

Ik heb er ook een, nu al twee jaar ondertussen, aangeschaft na een serieuze van van een pony. Momenteel is hij nog niet moeten afgaan aangezien ik nog niet gevallen ben maar zeg nooit nooit.
Normaal word het systeem pas getriggerd als er 35 kg spanning op de verbinding komt te staan (waar je gekatapulteerd word van je paard/pony.

Hij zit comfortabel, maar ik merte wel dat de bodywarmer versie met extra zakken aan veel meer weegt dat die dat ik nu heb (de gewone versie) omdat ik zelf licht van postuur ben paste de gewone versie mij dan ook beter.

AbleToDream

Re: Hit Air Vest

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 09:55

Ik hang de mijne vast aan het bokriempje aan mijn zadel, lijkt me wel stevig genoeg en zo staat het ook op sommige sites als bevestiging.

AbleToDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:39

taverno schreef:
Ik vraag me af hoelang zo'n patroon meegaat zonder dat hij gebruikt word.
Moet je het standaard na zoveel jaar vervangen of echt pas als je gevallen bent.

Mij hebben ze in de winkel meegegeven om de vest elk jaar eens af te laten gaan om te testen dat alles nog doed functioneerd en er nog nergens slijt op zit zo. Ik kreeg wel bij mijn aankoop twee extra patronen er al bij en tot nu toe nog geen enkele keer ermee gevallen *hout vasthouden*

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie