Wie weet de perfecte rijbroek voor mij?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:03

Pernilla schreef:
Ik heb ook een Montar. Siliconen en materiaal is fijn maar vind de pasvorm niet goed. Past fijn om mijn benen maar veel te groot rond de taille. Ook geen ‘high waist’. Met een riem valt het mee. Daarbij gaan de naden heel snel los, vind ik wel zonde voor dat geld. Zal vast aan het soort broek liggen dat ik heb gekocht maar of ik nog een Montar wil weet ik niet zo goed.

Laatst heb ik 4 rijleggings gekocht bij Horze en eerlijk waar, wat heb ik dat gemist in mijn leven. Heerlijk comfortabel, full grip siliconen en echt een prima prijs imo. Wellicht is dat wat voor je?

Ja en we weten allemaal waar die prijs bij Horze vandaan komt. Een broek van Horze zou ik niet kopen :x

Ik vind je budget wat aan de lage kant, je kan er wel een broek voor kopen, maar daar zie je dan vaak wel een flink kwaliteitsverschil. Je hebt bijvoorbeeld bij divoza de mondoni kenton, voldoet aan je (bijna) al je eisen en kost €50, maar de kwaliteit is gewoon ruk. Ik heb hem zelf gehad en die broek was erg snel stuk. Nu heb ik zelf altijd montar of QHP, laatst in de aanbieding gekocht bij een lokale ruitersportzaak. 1+1 gratis, dus voor €120 2 broeken. Als je de aanbiedingen goed in de gaten houdt heb je vaak wel mooie broeken voor relatief weinig.

Verder vond ik copperfield fijn, die was ook lang niet zo duur, maar je merkt wel dat de kwaliteit minder is dan bijvoorbeeld montar, pikeur, Eurostar. Al weet ik niet of zij siliconen hebben, ik had namelijk een broek met leren zitvlak, siliconen draag ik niet ivm slijtage van zadels.

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 07:22

Het is groot in het nieuws geweest dat Horze medewerkers uitbuit. Google één keer het merk voor vele artikelen hierover. Dus geen informatie die niemand heeft, maar informatie die iedereen kan hebben als ze zich verdiepen in wat ze kopen. Iets dat helaas te weinig gebeurt.... [NM] Horze.nl doet aan uitbuiting ( Noorse sekte)

Nu gaat dit topic alleen niet over Horze, dus heeft het i.m.o weinig nut om hierover uit te wijden, daar heeft TS niet echt wat aan. Maar het is een merk waar ik nooit iets van zou kopen.

xJitskee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 10:03

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie