Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:42

Alle waar naar zijn geld. Decathlon maakt het mogelijk om voor weinig geld een complete uitrusting: Rijbroek, laarzen, cap en zweepje (en zelfs body protector) te kopen voor een bedrag waar je bij de EJ of anderen waarschijnlijk nog niet eens een rijbroek voor koopt. De prijs/kwaliteit verhouding is voor deze spullen uitstekend. Voor ouders die het niet noodzakelijk vinden om hun spruit van 8 jaar in een Pikeur broekje te zien is is dit "the place to go" (ook op de webshop). Ik koop al heel lang (10-tallen jaren) mijn spullen bij Decathlon en ben nog nooit teleurgesteld.

Decathlon heeft ook andere, wat duurdere series ,die bedoeld zijn voor meer regelmatig gebruik. Dat staat ook netje aangegeven.

Het enige waar je even op moet letten bij Decathlon zijn de maten, zeker als deze in leeftijde staan aangegeven. Franse kinderen zijn gemiddeld een stuk kleiner na Nederlandse kids van dezelfde leeftijd.

Enne nee, ik heb geen aandelen!

Groetjes,
Pjotr en Junkie: Spikkels rule :P

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 08:54

Ilovehjorses schreef:
thnxx maar iedereen zegt dat die laarzen achter het zadel blijven hangen maar is dat ook zo?

Dat hangt af van je bouw en het hangt ook af van de lengte van je zweetbladen en hoe "lang" je zit..
Dit is niet per sé een probleem van de Decathlon laarzen, dat kan je met iedere standaard laars overkomen.
Laatst bijgewerkt door pjotrg op 11-05-19 09:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Groetjes,

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 15:28

daffieduck83 schreef:
Goed passende rijlaarzen zitten net iets onder je knieholte en je kan daarbij comfortabel en makkelijk je benen buigen, zonder dat je kuiten worden afgekneld of dat je de rijlaarzen in je knieholte voelt. Het fijnst is als ze mooi aansluitend aan je kuit zitten. Te wijde laarzen kunnen afzakken of voelen minder precies met been geven.

Dat is een leuke investering als je heel wat beter rijdt en bij voorkeur zo ongeveer uitgegroeid bent.

Voor pré-pennies en pennies die hele woensdagmiddagen en zaterdagen op maneges "wonen" en hun laarzen pas uit doen als het echt moet van moeders (omdat ze nu toch echt onder de douche moeten ;-) ), is dat.....nog een beetje te vroeg

Groetjes,

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 16:44

adventures01 schreef:
Decathlon produceert en ontwerpt de producten zelf (transport etc ook), vandaar dat ze spullen relatief goedkoop kunnen aanbieden omdat het productie proces in 'hun handen blijft'. Waar het dan gemaakt wordt oid weet ik niet.

Kijk maar op hun site (helemaal onderaan). De spullen komen uit 28 landen. Een rondje in mijn kast levert op: Polen, Thailand, Vietnam en China. Maar ook in Frankrijk zijn 3 productielocaties.

Ze proberen zo verantwoord en milieuvriendelijk mogelijk te produceren een vervoeren.

Groetjes,

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie