Rijlaarzen van €15 bij de decathlon merk fouganza

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 15:51

gohya schreef:
Zeepsop schreef:
Ja ik snap het wel, ik ben ook zo begonnen. Ik was meer verbaasd over het feit dat het uberhaubt haalbaar is qua productie etc om laarzen voor die prijs te verkopen.

Ik vermoed dat dit uit China komt,daar is de inkoop spotgoedkoop en verdienen ze er zeker nog aan bij Decathlon. Zelfde als de goedkope spullen bij de Action,ook allemaal uit China.

Decathlon produceert en ontwerpt de producten zelf (transport etc ook), vandaar dat ze spullen relatief goedkoop kunnen aanbieden omdat het productie proces in 'hun handen blijft'. Waar het dan gemaakt wordt oid weet ik niet.

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-19 16:52

pjotrg schreef:
adventures01 schreef:
Decathlon produceert en ontwerpt de producten zelf (transport etc ook), vandaar dat ze spullen relatief goedkoop kunnen aanbieden omdat het productie proces in 'hun handen blijft'. Waar het dan gemaakt wordt oid weet ik niet.

Kijk maar op hun site (helemaal onderaan). De spullen komen uit 28 landen. Een rondje in mijn kast levert op: Polen, Thailand, Vietnam en China. Maar ook in Frankrijk zijn 3 productielocaties.

Ze proberen zo verantwoord en milieuvriendelijk mogelijk te produceren een vervoeren.

Thanks, de landen waren me even ontgaan haha. Heb er zelf een tijdje gewerkt dus weet een beetje hoe het in elkaar zit.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie