Door alle rijbroeken het bos niet meer zien

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jeroeleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:14

Ik heb er meerdere maar deze twee raad ik wel aan, allebei rond de 100 euro en bij epplejack en horze is ook nog wel vaak sale
Easy Rider Zohra full grip is altijd mijn lievelingsbroek geweest haha, deze heb ik echt al een jaar of 5 en is op de de stikseltjes op de broekzakken na nog helemaal intact (dus als je voor kwaliteit wil gaan)
Afbeelding

Deze zit ook heel lekker vind ik, deze heb ik nu bijna een jaar denk ik, en de kwaliteit is tot nu toe nog heel goed!
Hoge taille Micro Siliconen FS Rijbroek
Afbeelding

Life is good, my horse makes it better <3

Jeroeleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 15:16

xxSaschaa schreef:
Lottexxx schreef:
Montar heeft hele fijne rijbroeken, tijdje geleden voor het eerst een gekocht en wil niet anders meer. Wel iets boven je budget maar EJ heeft toch wel vaak korting.

Ik heb een aantal jaar een Montar broek gekocht maar ben daar toch niet tevreden over... de siliconen lieten na 1x al los, het kruis slijtte heeeel snel en doordat de stof zo strechy is zakt hij heel erg af. Omdat ik mijn andere nu niet meer pas draag ik nu de Montar broek weer maar ben er echt niet blij mee. Maar misschien is de stof nu wel anders? Ik weet niet hoe jij het ervaart?

Bovenstaande broeken zakken helemaal niet af, heb wel andere die inderdaad wel afvallen en die doe ik ook nooit aan is mega vervelend

Life is good, my horse makes it better <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie