Hoe hoort een laars in te zakken?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Shelly21

Hoe hoort een laars in te zakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 14:34

Eergisteren mijn nieuwe cavallo laarzen op gehaald. Nu 2x mee gereden maar naar mijn idee zakken ze raar in. Die hoge ribbel lijkt mij niet te kloppen? Zijn ze te groot? Zijn overigens gewoon aangemeten.

Afbeelding
Op ze foto heb ik ze aan

Xaffier B +26 l L1 +23 l L2 +21 | M1 +6

Shelly21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-19 14:40

Ik was van plan er vanavond even mee terug te gaan. Maar ben benieuwd of anderen dit ook eerder hebben gehad

Shelly21

Re: Hoe hoort een laars in te zakken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-19 11:08

Ik ben terug geweest met de laarzen. Ik moest ze even aan trekken en gelijk vertelde de medewerkster dat ze laarzen mij veel te wijd bij de enkels waren. Dus dat ze daardoor zo raar inzakten. Ze wist niet hoe dit zo mis was gegaan en dat ze mij daar mee hebben laten gaan. Cavallo zou nooit het goede type laars voor mij zijn vertelde ze. Deze zijn doorgaans altijd wijd bij de enkel.

Ze namen de laarzen gelukkig terug, omdat het hun fout was. Petries zouden mij beter passen. Eentje aan gehad en inderdaad wat een verschil. Omdat de standaard maat mij daar net niet paste met lange sok aan (zonder lange sok wel), gekozen om de laars volledig op maat te laten maken. Het is fijn opgelost want heb korting gekregen nu op de petrie laarzen voor het ongemak dat ik nu weer moet wachten.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie