[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 09:23

Zwarte Derby Lace-Up laarzen met veter en lak accenten op de foto lijken ze blauw, maar ze zijn echt zwart.
Afbeelding

En voor thuis een paar zwarte Petrie Coventry

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 20:29

nienke555 schreef:
Hier mijn laarzen. Niet zo bijzonder, maar ze zitten wel heel lekker :D

[ [url=m/veGMew.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Io9MIC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als niet-fan van Mondoni (vind ze vaak een beetje lompig ogen) vind ik deze echt heel leuk!

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 10:40

Maartje_M schreef:
moniek21 schreef:
Ik kan geen knappe foto vinden .. als ik er aan denk en je wilt hem graag zien maak ik er 1 voor je .

Oh heel graag!

Rena daar ben ik ook bang voor, dat ik er de moeite niet voor ha nemen... maar we zullen zien. 5 jaar is nog best een lange tijd!

Een voordeel van wit stiksel, als het echt niet meer mooi wit is overal kan je er altijd nog schoensmeer in de kleur van je laarzen eroverheen doen en dan zijn ze dezelfde kleur :') :j

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 23:11

Je moet je laarzen echt niet invetten, daar worden ze echt niet beter van. Alleen met schoenenpoets bijhouden of een speciale schoonmaakset voor laarzen zoals bijvoorbeeld Petrie die heeft. Ik kreeg bij mijn Deniro rijlaarzen toentertijd trouwens een potje schoensmeer van het merk zelf.

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-19 13:08

Ik heb sinds een week of 3 de Petrie Padova rijlaarzen. Zijn gewoon standaard laarzen. Ben er zo onwijs blij mee! Ze zien er echt uit als van die mooie chique dressuurlaarzen, maaaaarr het zijn geen stijve kachelpijpen. Zaten eigenlijk gelijk al lekker! Ook zijn ze niet al te prijzig. *\o/*

Afbeelding

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 11:51

Capriootje schreef:
Heel gaaf die italiaanse laarzen!

Ik had ook een extra paar ‘nodig’ om m’n dure deniro’s wat te sparen. Beetje inrijden nog maar wel blij mee :)

[ [url=m/E2aM5S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had je niet die Kingsley laarzen als trainingslaarzen of vielen deze toch tegen?

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-20 18:16

Pallatin schreef:
Mag ik jullie om advies vragen? Ik heb deze laarzen van Lipica, erg mooi maar nu ze zijn ingezakt krijg ik telkens blaren op m’n achillespees. De balein is al eens ingekort, dus ik denk dat de knik in het leer nu de boosdoener is...weet iemand hoe dit opgelost kan worden? En is er een ander merk of model wat jullie aanraden? Ik denk dat zo’n hoge hiel niet geschikt is voor mij. Graag wel maatwerk: ik heb Heule lange benen... :D [ [url=m/wB60XW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Je hebt van een bepaald merk sokken met een stukje gel op je achillespees. Ik weet niet hoe of wat, maar misschien kan je die eens opzoeken?

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-20 12:55

Debbie schreef:
Nou Petrie Riva deel 6892 :+

Ik heb nu de 39S binnen gekregen. Zitten een heeeel stuk beter.. Maar twijfel nu wat of ze niet echt te laag zijn :roll:

Wat vinden jullie?

[ [url=m/Sn5nLl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/tJ5GRl.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/kkQD92.jpg]Afbeelding[/url] ]

Deze laarzen horen niet ver in de zakken. Dat is bij zulke laarzen zeer ongewenst, want dan gaat de rits bobbelen en heb je grotere kans dat die stuk gaat. Als ze te ver inzakken heb je ze te hoog gekocht.

Ik vind het mooi zitten lijkt, maar je zou even moeten knikken door je knieën om het echt goed te kunnen zeggen.

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 05:14

BopjeBo schreef:
Wow ik vind ze prachtig zitten hoor, precies goed. Tegenwoordig zijn de enkel allemaal slanker gesneden omdat ritsen nu bijna standaard zijn. Hierdoor is inzakken een stuk minder. Zo'n 10-15 jaar geleden waren de enkels ruimer omdat er standaard geen ritsen in zaten, toen moest je er ook nog makkelijk in kunnen komen met je hiel, die zakte vaak nog echt 1 a 2 cm in

Oh en de pijn aan het begin... _O-

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-20 22:25

Zit niet tegen je wrongen, maar vind die van jou niet zo heel mooi zitten eigenlijk. Je zou er in principe ook niet echt blaren van moeten krijgen, want het is heel zacht en soepel leer. Niet te vergelijken met je ouderwetse Olympics

Kilimanjaro & Lovely

mavantos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 18:29

XladyX schreef:
mavantos schreef:
Zit niet tegen je wrongen, maar vind die van jou niet zo heel mooi zitten eigenlijk. Je zou er in principe ook niet echt blaren van moeten krijgen, want het is heel zacht en soepel leer. Niet te vergelijken met je ouderwetse Olympics

Wat zit er precies niet mooi aan? Ze zitten juist super, maar inderdaad veel stugger leer dan andere modellen zoals de Riva. Ook qua pasvorm niet vergelijkbaar. Ik heb letterlijk de Olympics ernaast (en ook toendertijd ingelopen) en het leer is wel dunner, maar evengoed erg stug nog.
Hier nog een foto voor het idee:

[ [url=m/Dd9Iuk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de Padovas zelf ook en het leer is echt niet stug. Wel stug genoeg dat het niet kreukt, maar ze moeten niet inzakken. Dan gaat je rits tzt stuk. Hoogstens dat je voet een beetje vormen, maar ik heb absoluut geen blaren gehad. Met 2x waren ze ingereden.

Kilimanjaro & Lovely

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie