[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 22:50

Hier zijn mijn de niro’s (foto’s toen ze nog nieuw waren)
Afbeelding
Afbeelding

En mijn celeris laarzen die vandaag zijn binnen gekomen (helaas zijn de niet helemaal zoals de bedoeling was, maar dat komt vast goed).
Afbeelding

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-18 23:28

Dankje Jester, de blauwe zijn echt mijn juweeltjes.
Na twee simpele ontwerpen dacht ik waarom ook niet _O- en ik ben verslaaaaafd aan croco print <3

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 19:54

Ketly schreef:
[ [url=m/ZZwUth.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik zit er over na te denken deze cap te nemen, wat voor rijlaarzen zouden jullie daarbij nemen? Gewoon zwart vind ik wat te standaard.. Mocht ik geen geschikte laarzen vinden dan ga ik weer voor grijs.

Nogmaals mijn huidige set:

[ [url=m/6mcQDj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kUWWVW.png]Afbeelding[/url] ]

Ik zou voor groen met zwarte accenten gaan.
Ik weet niet of het kin bandje verkleurd maar zwarte laarzen met kleur accenten die bij het kinbandje matchen zou ook gaaf zijn.

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 22:18

Ketly schreef:
Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..

je kan bij de niro kijken, die hebben verschillende kleuren groen in de collectie.

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 09:09

Ketly schreef:
De Niro zit denk ik wat te hoog in prijs, bij Kingsley ga ik even kijken, dankjewel voor de tips :D

Hangt af van je maten en welk model je wilt plus je extra’s.
Kingsley en de Niro zitten in dezelfde prijs cattegorie.

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 12:39

Ketly schreef:
Wil eigen rond de 600 uitgeven, iets meer is geen probleem maar weet niet of dat bij deze merken realistisch is?

Je kan denk ik het beste ff rond kijken/vragen bij ruitersportzaken. Ik heb bij beide de Niro laarzen niks betaald voor mijn extra’s omdat er toen een actie op was. Ik heb toen alleen betaald voor het maatwerk, het scheelde mij rond de €100,- minimaal op beide laarzen volgends mij.

Meestal met feestdagen doen ze wel iets met de prijs.

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-18 16:37

Ashleytjuhh schreef:
aangezien hier de meeste ook maat hebben laten maken heb ik jullie advies nodig.
in maart heb ik chaps aan laten meten. levertijd 3 maanden.
na 3 maanden aangekomen maar te hoog en bij mijn enkels te breed en logo zat verkeerd er in en elastiek onder ie voet was te ver na voren geplaatst.
na contact met wilde ze dat ik zelf alles opnieuw deed aan meten wat er verkeerd was en dan gingen ze terug. noi dat weigerde ik.
dus op een zaterdag daarheen ruim 300km! ( hier in de buurt op laten meten) terug naar italie. nou na weer 3 maanden opnieuw wachten kwamen ze aan weer niet goed. nu hadden ze de enkel aangepast maar ook bij mijn kuit smaller gemaakt waardoor ze nu 12 cm!!! ze klein zijn daar.
nou 5 dagen later nog geen antwoord gekregen daarop alleen dat ze in overleg is.
iemand die weet wat ik kan vragen als compensatie en hoevaak je de kans moet geven om opnieuw te laten maken voordat je zegt ik hoef het niet meer?

Ik zou ze nog een kans geven, mochten ze daarna nog steeds niet goed zijn geld terug vragen! Het kan altijd mis gaan met maatwerk maar het zou eigenlijk geen tweede keer moeten gebeuren.

SavannahdB

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 19:31

Vd week mijn nieuwe laarzen binnen gekregen. Heb er een keer mee gereden HEERLIJK!!
Helemaal bont gevoerd zodat ik geen koude voetjes heb in de winter :D

Afbeelding
Afbeelding

En dit zijn mijn gewone laarzen.
Afbeelding

SavannahdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-19 23:47

Maanlicht schreef:
mavantos schreef:
Je moet je laarzen echt niet invetten, daar worden ze echt niet beter van. Alleen met schoenenpoets bijhouden of een speciale schoonmaakset voor laarzen zoals bijvoorbeeld Petrie die heeft. Ik kreeg bij mijn Deniro rijlaarzen toentertijd trouwens een potje schoensmeer van het merk zelf.

Ja, dat bedoel ik ook. Ik heb een schoonmaakset van DeNiro.

Ik maak ze een keer per week schoon met de spray van de niro en gebruik dan ook de creme die erbij zat.
Ik rijd ongeveer 3/4 keer in de week.
Toen ik mijn de niros bestelde jaren geleden werd er geadviseerd ze na elke keer rijden schoon te maken en een heel dun laagje creme aan te brengen, maar daar ben ik altijd te lui voor geweest.
Met schoenpoets moet je oppassen, in sommige zit soms iets waardoor je laarzen kunnen uitdrogen.

SavannahdB

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-19 13:17

Heeft iemand ook last van blaren bij oudere laarzen, ik heb mijn laarzen nu een jaar. Ging gister mijn paard uit de wei halen, en voelde gewoo dat mijn huid weggeschraapt werd :(
Toen ik ze net nieuw had, kon ik er hele dagen op lopen, nu durf ik ze morgen niet eens aan te doen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie