Wat voor broek als stalmedewerker

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-19 13:10

Als jij je prettiger voelt in je rijbroek zal ik die lekker aantrekken. Niks mis mee hoor. En als ze er wat over zeggen zeg je gewoon dat ie fijn zit. En bovendien droogt zo'n rijbroek ook sneller als je bv met water knoeit/in de regen loopt, terwijl een spijkerbroek dan lang nat blijft.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 23:32

Ik vind het ook tamelijk bizar dit. Toen ik las wat voor klusjes je kreeg met als uiting blaren op de handen, zadelkamer poetsen en karren schoonmaken en dan nog een gehele bakrand poetsen met zeepsop kreeg ik er geen best gevoel bij. En dan om 8.00 beginnen tot savonds.. Als je iets aanneemt heb je al recht op een proeftijd, daarin wordt je netjes betaald en kun je van beide kanten kijken of het klikt. Dit leek meer een actie om goedkoop de boel daar schoon te laten maken door een schoonmaakster voor niks. Wat een stal zeg!

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-19 11:00

safina schreef:
Kabayo schreef:
Wauw. Ik ken de eigenaar van deze stal best goed. Schrik ervan hoe mensen hem en deze stal hier zo neerzetten als ze maar 1 kant van het verhaal horen....

Proefdag krijg je gewoon niks voor en dit werk is hard werken. Dit wist/weet je van te voren.

Als stal met een 'goede naam' moet je je vacatures niet op deze manier willen vervullen. Het zou mijn eer te na zijn als staleigenaar. Als je dit doet kom je te boek te staan als cheap ass, maar dat heb je dan ook aan jezelf te danken.

TS wist het van tevoren en ze vat het ook heel sportief op. Dat siert haar. Maar dat ze een proefdag heeft gehad, hard heeft gewerkt en er niet voor betaald is, hoeft ze niet te verzwijgen. En dat mensen (waaronder ik) daar een mening over hebben, is dan het gevolg.

Dit. Een bedrijf heeft zijn naam hoog te houden en moet dus ook zorgvuldig om weten te gaan met sollicitanten, want ook dat kunnen je toekomstige klanten zijn, of anders zijn/haar netwerk! Momenteel gaat het goed in de Friezen paardensector en dan hoef je je geen vrijwilligersorganisatie als het Brooke hospital ofzo te zijn, waarvoor TS de blaren op haar handen heeft gewerkt, maar gewoon een commercieel bedrijf wat zijn naam hoog te houden heeft. De wat leukere klusjes heeft TS zo te lezen niet eens gehad (zoals bv longeren of paarden poetsen). Dit bedrijf heeft zo te lezen nogal misbruik gemaakt van zijn machtspositie om zich als potentiƫle werkgever voor te doen en ondertussen zo de rotklussen mooi te laten opknappen die geen hond wil doen daar. Met plezier de bakrand voor je staan te poetsen met zeepsop, het gaat wel erg ver. Ik zou me kapot schamen als bedrijf zijnde dit te vragen! Geef iemand dan tenminste nog iets mee zoals een leuk boek over Friese paarden ofzo als er geen geld tegenover stond.
Ik ben benieuwd wat voor reden ze gaan opgeven waarom je niet geschikt zou zijn.

Sabri

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-19 11:33

Ik zoek ook nog hulp in de huishouding. Nodig ik diegene uit voor een proefdag en laat dan in ieder geval alles stofzuigen, mijn ramen zemen, keuken + badkamer dweilen, wc schoonmaken, het balkon aanvegen + de gehele railing met een sopje, strijken/ was vouwen en bedden verschonen en zeg dan na afloop van die dag helaas, je bent het toch niet geworden! :Y)

Ik ben benieuwd of TS nog antwoord heeft gehad op haar email wat de reden is waarom ze is afgewezen.
Laatst bijgewerkt door Sabri op 24-08-19 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie