[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-17 16:00

Mijn nieuwe pareltjes <3

Afbeelding

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 17:41

<3 Die blauw de niro's

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 07:32

Ik snap de discussie lipica-derby-deniro-petrie etc. niet zo.

Ben ooit begonnen met 2e hands derby's die ik tweedehands overgenomen had en ook weer voor bijna hetzelfde heb verkocht nadat ik er echt blauwe benen in kreeg god wat baalde ik dat ik afscheid moest nemen. -O-

Toen overgestapt op de allereerste lancering van deNiro in NL, jaren met plezier mee gereden en hebben het lang uitgehouden en ook nog netjes iemand blij mee kunnen maken omdat mijn kuiten het toch niet meer zo een strak plan vonden.

En toen moest ik wat anders...heb toen voor op maat gemaakte van Lipica gekozen en dat waren mijn duurste laarzen tot nog toe. Ook voor het springen en training thuis de Cavallo's Junior Jump gehad (ook hele fijne laarzen voor goede prijs/kwaliteit)

2 paar Lipica later ging ik over op Petrie omdat de service en het maatwerk van Lipica om te huilen was, en ja ik heb ze gewoon in Raamsdonkveer aangemeten omdat ik dacht dan zit ik dicht bij de bron en kan er zo min mogelijk mis gaan. De eerste Lipica's zijn nog steeds prachtig maar ik kan er niet meer rijden..zo stug stijf en ik krijg er blaren van. Het 2e paar is nooit wat geweest, eerst mee willen geven met verschrikkelijke kachelpijpen, na hoop gedoe wat meer model erin en iets beter passend, hakken vielen er spontaan af bij zadelmak maken en de stiksel zaten schots en scheef en rafelde overal ook. Nooit meer :x Mijn petrie's waren goedkoper inclusief maatwerk en kleine aanpassing. Zo ook mijn huidige DeNiroboots..geen maatwerk nodig dit keer en voor al mijn laarzen heb ik tussen de 250 en 400 betaald. Mijn lipica' waren 525

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-18 20:38

Ketly schreef:
Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..

En bij Kingsley? Die heeft zo verschrikkelijk veel mogelijkheden dat het me sterk lijkt dat die geen opties in het groen heeft.

vera_pino

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:37

Ik laat het ook doen en heb zo ruim 8 jaar met mijn petries gedaan. Totdat ze tot de draad en binnenvoering toe versleten waren. Bij mij is het maar €10 voor zooltjes en hak is afhankelijk hoe ver je doorgelopen bent. €5-15 Heb een topper van een schoenmaker en een auto breng je ook weg voor onderhoud...

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 18:29

Maartje_M schreef:
Heeft iemand hier rijlaarzen met lichte stiksels (wit of grijs)? Hou houdt dat? Kun je dat een beetje schoon houden/krijgen?

Ja ik groot fan van contrast stiksel. Was een van de eerste die het bij Petrie zo liet samenstellen en dat is later een standaard optie geworden bij Petrie.

Had zwarte met crème stiksels en veters en bruine idem

Schoonmaken met glycerine en bij extreme vervuiling beetje afwasmiddel. Daarna behandelen met licht gekleurde poets. Soms wel gewoon zwarte of bruine schoensmeer maar dan lichte rondom de stiksels.

Zijn na 8 jaar nog steeds wit te krijgen.

Nu deNiro's die maak ik schoon met spul van hun (iets met garantie die vervalt bij gebruik van ander spul) maar die blijven ook mooi.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 22:33

Even laten herstellen door de schoenmaker. Nu kan het nog maar als je goed kijkt slaat hij een tandje over daardoor krijg je dat knikje. Maar rits lijkt verder in orde dus ook kan zijn dat je hem nog kan redden.

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 17:48

Heb sinds deze week een paar echte dressuur laklaarzen. Waren precies mijn maat. Wel even flink wennen moeten nog wat ingereden worden. Zijn DeNiro's

Afbeelding

En daarnaast deze verzameling bruine laarzen.

Afbeelding

vera_pino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 21:07

Zo kwam ik inderdaad ook prachtige donkerblauwe deniroboots tegen maar zo ver weg. Deze zwarte lak stonden toevallig in de buurt. Had nooit gedacht dat ik met deze laarzen zou gaan rijden maar vindt ze echt super gaaf. En dat voor een schijntje van de nieuwprijs.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie