Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
_coquette_ schreef:CalipsoLover schreef:Ik ben een stille meelezer en heb een vraagje, zijn hier toevallig mensen met laarzen van DeNiro die ge airbrushed zijn? Ik wil heel graag donkerblauwe ge airbrushte, maar deze zijn voor training. (3-4x per week) Had van iemand gehoord dat als je ze wekelijks poetst dat het perfect gaat, maar ben wel eens benieuwd of het nu echt een goed idee is of niet.
Mij is het 4 weken geleden afgeraden om burshed als trainingslaarzen te gebruiken tijdens het bestellen. Maar er zijn zat mensen bij wie het wel goed gaat.
SGorter schreef:Ik heb 8 weken moeten wachten maar ze zijn er eindelijk![]()
[ [url=m/pdyZlc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb hele lastige maten (kuit 31 en hoogte 46) en ik dacht dat ik een laars had gevonden met precies mijn maten: 6LS (dus 39 voet, 31 kuit en 46 hoogte).
Die had ik besteld, maar het bleek dat deze niet meer gemaakt worden. Ik helemaal teleurgesteld, maar toch nog Petrie gemaild als laatste ‘redpoging’. Kreeg een heel aardig antwoord, ze wilden nog wel een laatste paar maken in mijn maat. Het was wel op maat gemaakt, dus die levertijden golden wel. 8 weken moeten wachten, maar ik ben helemaal happy!
Edit: het zijn de gewone Petrie Melbournes
Capriootje schreef:Bunn schreef:Valt wel mee hoor: jouw maten vallen gewoon midden in de maattabel van De Niro. Prijs voor het goedkoopste model (tricolore) is 265,-.
Precies dit wilde ook typen!
Rena100 schreef:Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.
Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.
Sterre98 schreef:Oeh die zijn tof Vera!
Ik heb na een beetje twijfelen besloten om deze laarzen te houden. Had eigenlijk blauwe besteld, maar deze kleur zaten in de verkeerde doos.
Vond ze eigenlijk zo mooi dat ik ze toch maar houd
[ [url=m/9WkjeA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Kun je je DeNiro's niet verkopen en van dat geld nieuwe trainingslaarzen kopen?
SuperZodiaX schreef:Ik heb 2 sets celeris.
De zwarte gebruik ik nu als wedstrijdlaars maar ook een tijd als trainingslaars gebruikt. De rode zijn mn nieuwe trainingslaarzen. Beiden zo tussen de 550-650 euro, maar volledig op maat. De zwarte hebben een harde schacht, maar omdat ze perfect op maat zijn en ook niet te hoog rijden ze super comfortabel. De rode zijn dezelfde maten en hebben vanaf dag 2 al gelijk heerlijk gezeten.[ [url=m/j3msFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/smKNDK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pepperrr schreef:Op instagram loopt een winactie van @celerisnederland en @indycooo. Hier kun je zelf samengestelde op maat gemaakte rijlaarzen winnen. Dacht ik meld het even hier voor degenen die mee willen doen
Capriootje schreef:Ik heb een paar nieuwe trainings laarzen gescoord ook bij Koole. Zou ze anders niet zo besteld hebben maar toch wel erg blij mee![]()
[ [url=m/9UXVoM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Iejoorr schreef:Ik hoop dat mijn vraag hier mag. Ik heb altijd met leren laarzen gereden, en hiervan weet ik dat ze nog wat kunnen inzakken. Nu rij ik al een tijdje met jodphurs en heb ik sinds afgelopen week hier leren chaps bij, zakken chaps ook nog een beetje in?
robbie88 schreef:Hakhogers?
Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 1 bezoeker