[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

CalipsoLover

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 16:00

Ik ben een stille meelezer en heb een vraagje, zijn hier toevallig mensen met laarzen van DeNiro die ge airbrushed zijn? Ik wil heel graag donkerblauwe ge airbrushte, maar deze zijn voor training. (3-4x per week) Had van iemand gehoord dat als je ze wekelijks poetst dat het perfect gaat, maar ben wel eens benieuwd of het nu echt een goed idee is of niet.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-18 17:05

_coquette_ schreef:
CalipsoLover schreef:
Ik ben een stille meelezer en heb een vraagje, zijn hier toevallig mensen met laarzen van DeNiro die ge airbrushed zijn? Ik wil heel graag donkerblauwe ge airbrushte, maar deze zijn voor training. (3-4x per week) Had van iemand gehoord dat als je ze wekelijks poetst dat het perfect gaat, maar ben wel eens benieuwd of het nu echt een goed idee is of niet.

Mij is het 4 weken geleden afgeraden om burshed als trainingslaarzen te gebruiken tijdens het bestellen. Maar er zijn zat mensen bij wie het wel goed gaat.

Maar zijn de binnenzijdes van die laarzen niet gewoon leer of begrijp ik dat verkeerd?

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-18 09:01

Ik heb woensdag mijn de niro's Raffaelo's laten bestellen! Ik heb ze in het brushed blue besteld, maar het kan nog 3 maanden duren dus ik wacht even in geduld af. Ik wou ze eigenlijk met Stardust rand maar ik vond 205 euro voor zo'n stomme glitterrand wel erg veel extra dus heb ik het simpel gehouden.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 17:28

Tjha kijk, ik heb nu Petrie's van 450 euro (?) en gaan nu bijna al 4 jaar mee, zijn nog steeds mooi, met originele rits :) Ik zou ze weer zo kopen, maar omdat ik een korting via mijn werk kon krijgen op De Niro die toch maar eens geprobeerd. En ja 3 maanden wachten is echt het uiterste hoor, kan ook een maand zijn.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-18 13:44

SGorter schreef:
Ik heb 8 weken moeten wachten maar ze zijn er eindelijk <3
[ [url=m/pdyZlc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb hele lastige maten (kuit 31 en hoogte 46) en ik dacht dat ik een laars had gevonden met precies mijn maten: 6LS (dus 39 voet, 31 kuit en 46 hoogte).
Die had ik besteld, maar het bleek dat deze niet meer gemaakt worden. Ik helemaal teleurgesteld, maar toch nog Petrie gemaild als laatste ‘redpoging’. Kreeg een heel aardig antwoord, ze wilden nog wel een laatste paar maken in mijn maat. Het was wel op maat gemaakt, dus die levertijden golden wel. 8 weken moeten wachten, maar ik ben helemaal happy!
Edit: het zijn de gewone Petrie Melbournes

Ik heb deze ook en ben er ook ontzettend tevreden van! Ze zijn nu wel echt aan het verslijten, maar ik heb ze bijna 4 jaar intensief gebruikt en niet echt heel goed zorg voor gedragen, ik deed er dus alles mee, stallen uitmesten, rijden, wedstrijden, paarden wassen, op de weien lopen in zomer en winter... Zit wel nog steeds de originele rits in, alleen zijn de haakjes afgebroken dus doe ze dicht met een touwtje.

Ik wacht ondertussen nog steeds in ongeduld op mijn De Niro's

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 15:13

Capriootje schreef:
Bunn schreef:
Valt wel mee hoor: jouw maten vallen gewoon midden in de maattabel van De Niro. Prijs voor het goedkoopste model (tricolore) is 265,-.

Precies dit wilde ook typen! :)

Inderdaad, ik ook :') Of die van petrie!

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-18 17:13

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 10:46

Anders ook eens kijken bij Celeris, hebben ook heel mooie laarzen en denk dat ze binnen je budget passen, als je in een standaard maat past van De Niro zonder iets extra's kom je er ook met 600 euro.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 16:30

Rena100 schreef:
Oh ja, heb alles door elkaar gehaald. Nadeel van op de telefoon kijken. Dan heb je het overzicht niet meer zo. Ik zit ontzettend te twijfelen wat voor laarzen ik wil.
Ik heb momenteel een paar hele oude lipica's, maar die nog heerlijk zitten en er van een afstandje nog best ok uit zien. Ik wil graag wedstrijden gaan rijden, dus dan vind ik het wel mooi om een paar mooie nette laarzen te hebben. Maar ik wil geen veters, heb korte dikke benen, dus dat vind ik te druk.

Ik heb bruin tuig, dus mooie bruine laarzen wil ik. Ik heb mijn zwarte petries de deur uit gedaan. Ik zit wel te twijfelen of ik niet gewoon een paar petries wil weer, ik had de verona's, die zaten wel heel lekker.

Ik heb dezelfde petries gehad, ik vond ze ook heel fijn! Ben nu onvergestapt naar DeNiro maar zijn prijzig, Celeris is prijs-kwaliteit volgens mij wel beter dan Lipica en kun je ook nog heel mooie dingen samen stellen voor relatief weinig geld. Lipica zijn positieve maar ook veel negatieve verhalen over...

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 22:54

M_arjolein schreef:
[ [url=m/leA6nK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mijne van Pioneer

Wauw :P

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:03

Ik heb ook de conevtry’s gehad, super fijne laarzen!

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 10:15

Misschien eens bij een hele goede schoenmaker horen wat je opties zijn?

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-19 17:06

Hoe zitten ze aan je knie? Is het voor dressuur of springen?

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 20:23

Zalige laarzen allemaal <3 Baal zelf enorm, had hele mooie de Niro's laten maken als trainingslaarzen, heb ze helaas maar een paar maanden kunnen gebruiken want mijn paard heeft enorm veel last gekregen van zijn artrose met pensioen als gevolg. Nu liggen ze al 3 maanden te rotten in mijn kast, terwijl ze zo goed als nieuw zijn |o

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 16:32

Sterre98 schreef:
Oeh die zijn tof Vera!

Ik heb na een beetje twijfelen besloten om deze laarzen te houden. Had eigenlijk blauwe besteld, maar deze kleur zaten in de verkeerde doos.

Vond ze eigenlijk zo mooi dat ik ze toch maar houd :+

[ [url=m/9WkjeA.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welk merk zijn deze en waar kan ik ze vinden? Vind ze zalig! Als ik terug begin met rijden heb ik toch weer nood aan een trainingslaars :=

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 09:18

Hoeveel geven jullie uit aan trainingslaarzen? Ik heb vorig jaar DeNiro’s raffaelo laten opmeten (twv 850 euro), maar helaas niet lang kunnen gebruiken ivm blijvende blessure van mijn paard. Echter na 3 maanden vond ik ze nog altijd iets te hoog en stug zitten. Ik zit veel minder mooi (beetje stoelhouding) met deze laarzen dan met mijn trainingslaarzen. Mijn trainingslaarzen, petrie melbourne, zijn stilaan wel echt versleten na bijna 5 jaar intensief gebruik. Verder was ik wel suuuuper tevreden over deze laarzen, ze hebben zelfs nog steeds de originele rits. Echter heb ik deze echt voor een prikje gekocht. Voor mijn verjaardag wil ik dan ook graag nieuwe trainingslaarzen, maar ik kan ze helaas nergens nog passen. Wat raden jullie aan en hoeveel geven jullie uit?

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:14

Pepperrr schreef:
Kun je je DeNiro's niet verkopen en van dat geld nieuwe trainingslaarzen kopen?

Goh, dat hoeft nu niet echt meteen. Als ik terug een paard heb (die van mij is permanent geblesseerd) plan ik ze wel terug te gebruiken voor op wedstrijd, hoop dat ze met een hakje er in dan beter gaan zitten. Wil ze niet gebruiken als trainingslaars omdat ik nu veel jonge/onervaren paarden rij voor andere mensen en als ik dan eens val wil ik ze liever niet beschadigen. Op mijn eigen paard gebruikte ik ze wel gewoon als trainingslaars omdat die toch echt bomproof was.

Idd is het wel een beetje balen, zeker voor dat geld en omdat het echt mijn droomlaarzen waren. Mijn Petrie's waren ook gewoon een standaardmaat, de laatste, waardoor ik ze heb kunnen kopen met 70% korting, dus van 450 euro toen naar 135 euro. Nu zag ik wel een leuk dressuur model voorbij komen van petrie in standaardmaten voor 277 euro.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 21:15

SuperZodiaX schreef:
Ik heb 2 sets celeris.
De zwarte gebruik ik nu als wedstrijdlaars maar ook een tijd als trainingslaars gebruikt. De rode zijn mn nieuwe trainingslaarzen. Beiden zo tussen de 550-650 euro, maar volledig op maat. De zwarte hebben een harde schacht, maar omdat ze perfect op maat zijn en ook niet te hoog rijden ze super comfortabel. De rode zijn dezelfde maten en hebben vanaf dag 2 al gelijk heerlijk gezeten.[ [url=m/j3msFP.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/smKNDK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Die rode zijn echt zo mooi!! <3

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 15:45

Pepperrr schreef:
Op instagram loopt een winactie van @celerisnederland en @indycooo. Hier kun je zelf samengestelde op maat gemaakte rijlaarzen winnen. Dacht ik meld het even hier voor degenen die mee willen doen :D

Thanks voor de tip! Kans is klein maar proberen waard :+ <3

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-19 20:19

Oh wat mooi! En vet klote dat ze niet lijken te passen. Gelukkig heb je inderdaad Lipica mee, ik durfde er nooit laarzen bestellen omdat het meten wel vaker mis loopt bij hen. Hier ook een goede vriendin die er heeft laten maken en ze nooit aan doet omdat ze toch niet goed passen.

Diallo VW♥

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 13:43

Capriootje schreef:
Ik heb een paar nieuwe trainings laarzen gescoord ook bij Koole. Zou ze anders niet zo besteld hebben maar toch wel erg blij mee :D

[ [url=m/9UXVoM.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh heel mooi!

Diallo VW♥

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie