[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Bodiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 18:37

Ik ben weer helemaal terug bij Lipica. Mijn De Niro polo's heb ik uit ellende verkocht evenals Petries waar ik helemaal knettergek van werd en mijn Derby's gebruik ik als wedstrijdlaars, maar die trek ik echt met tegenzin aan.

Mijn Lipica trainingslaarzen zijn 6 jaar oud en zien er nog super uit. Heb pas springlaarzen aan laten meten en die zitten ook perfect. Ik vind het nog altijd niet de meest chique laarzen, maar dat maken ze voor mij op andere gebieden echt meer dan goed.

Bodiwi

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-19 20:48

Dat heb ik inderdaad ook. Toen ik er was hadden ze nog wat uitverkoop laarzen staan die geen van alle mijn maten hadden en toch zaten die al direct veel beter dan maatwerk laarzen van de andere merken. Het voelde echt een beetje als thuiskomen.

Bodiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:06

lauraneyens schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de rijlaarzen van Busse type Laval (veter vooraan) ??
Vooral dan ivm korte onderbenen en dikke kuiten? Komt de maattabel echt exact overeen of zit er iets meer rek op de maten ??

Er zit wel iets rek in. Ik heb hem zelf niet, maar zo in de winkel vind ik het een erg mooie laars voor dat geld! Heb hem al een aantal keer in handen gehad en bij verschillende mensen aan gezien.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie