Waterdichte rijbroek

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

x_Milou

Waterdichte rijbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 21:07

Met mijn buitenbak en een paar paarden te rijden ben ik er deze week weer aan herinnerd dat het in Nederland vaak regent :+ Ik heb een superfijne, perfect waterdichte regenjas, maar dan zijn mn benen alsnog doorweekt. Dus bedacht ik me dat een waterdichte rijbroek wel heel handig zou zijn, maar ik kan niet echt vinden wat ik zoek. Ik kom meerdere waterdichte broeken tegen, maar dat zijn allemaal van die dikkere, gevoerde broeken of softshell broeken. Echte wintermodellen dus, en daar vind ik het nu nog veel te warm voor. Ik zoek eigenlijk een broek die niet te dik is zodat ik hem nu gewoon aan kan als er een kans is dat het gaat regenen. Maar, bestaan die en waar vind ik die?

Ik kom van alles tegen qua rainlegs, overbroeken etc maar dat is eigenlijk niet wat ik wil hebben. Ik ken mezelf, ik vind dat lelijk, het irriteert me als het beweegt, afzakt of geluid maakt en dan draag ik zoiets toch weer niet.

x_Milou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-19 21:36

Ik ga googelen op jullie tips!

Zijn de monter rijbroeken niet warm?

Het dingetje met de rainlegs is ook dat ik tegenwoordig ergens ga lessen waar ze alleen een buitenbak hebben. En ik weet dat ik tijdens mn les niet met rainlegs ga rijden omdat ik dat lelijk vind :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie