En voor thuis een paar zwarte Petrie Coventry
Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
Maartje_M schreef:moniek21 schreef:Ik kan geen knappe foto vinden .. als ik er aan denk en je wilt hem graag zien maak ik er 1 voor je .
Oh heel graag!
Rena daar ben ik ook bang voor, dat ik er de moeite niet voor ha nemen... maar we zullen zien. 5 jaar is nog best een lange tijd!
Capriootje schreef:Heel gaaf die italiaanse laarzen!
Ik had ook een extra paar ‘nodig’ om m’n dure deniro’s wat te sparen. Beetje inrijden nog maar wel blij mee
[ [url=m/E2aM5S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Pallatin schreef:Mag ik jullie om advies vragen? Ik heb deze laarzen van Lipica, erg mooi maar nu ze zijn ingezakt krijg ik telkens blaren op m’n achillespees. De balein is al eens ingekort, dus ik denk dat de knik in het leer nu de boosdoener is...weet iemand hoe dit opgelost kan worden? En is er een ander merk of model wat jullie aanraden? Ik denk dat zo’n hoge hiel niet geschikt is voor mij. Graag wel maatwerk: ik heb Heule lange benen...[ [url=m/wB60XW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Debbie schreef:Nou Petrie Riva deel 6892
Ik heb nu de 39S binnen gekregen. Zitten een heeeel stuk beter.. Maar twijfel nu wat of ze niet echt te laag zijn
Wat vinden jullie?
[ [url=m/Sn5nLl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/tJ5GRl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kkQD92.jpg]Afbeelding[/url] ]
BopjeBo schreef:Wow ik vind ze prachtig zitten hoor, precies goed. Tegenwoordig zijn de enkel allemaal slanker gesneden omdat ritsen nu bijna standaard zijn. Hierdoor is inzakken een stuk minder. Zo'n 10-15 jaar geleden waren de enkels ruimer omdat er standaard geen ritsen in zaten, toen moest je er ook nog makkelijk in kunnen komen met je hiel, die zakte vaak nog echt 1 a 2 cm in
XladyX schreef:mavantos schreef:Zit niet tegen je wrongen, maar vind die van jou niet zo heel mooi zitten eigenlijk. Je zou er in principe ook niet echt blaren van moeten krijgen, want het is heel zacht en soepel leer. Niet te vergelijken met je ouderwetse Olympics
Wat zit er precies niet mooi aan? Ze zitten juist super, maar inderdaad veel stugger leer dan andere modellen zoals de Riva. Ook qua pasvorm niet vergelijkbaar. Ik heb letterlijk de Olympics ernaast (en ook toendertijd ingelopen) en het leer is wel dunner, maar evengoed erg stug nog.
Hier nog een foto voor het idee:
[ [url=m/Dd9Iuk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: M1994, SemrushBot en 7 bezoekers