Ik was in het vorige topic kort aanwezig omdat ik wat tips wilde over het opleuken van een standaard HH jasje, bijpassend bij deze cap:

Ik heb inmiddels wat kleine aanpassingen aan het jasje gedaan en dat wilde ik even laten zien! De foto's zijn niet zo flatteus maar toch een beeld. Ik heb een randje langs de kraag gezet en ook bij de zakken. De knopen heb ik vervangen door bruine bling knopen, 3 grotere bij de sluiting en 6 kleinere voor de mouwen en achterop. Misschien ga ik achter tussen de twee knopen in nog een bruin randje zetten, maar daar twijfel ik nog over.

Het randje bij de zak heb ik alleen aan de bovenkant vastgezet, ik zie nu dat het toch niet helemaal aansluitend blijft dus ik denk dat ik de onderkant ook gewoon vaststik

De kraag
En zo zagen wij er afgelopen zondag uit tijdens de zadelrubriek van het Arabisch Volbloed Stamboek:

De aanpassingen zijn niet heel duidelijk te zien, maar wel dat de kleur op de kraag nu goed overeen komt met de cap.
Het zijn maar kleine aanpassingen maar ik denk dat ik zo meer een geheel van mijn outfit heb gemaakt.