Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:39

Mooi die bruine zeg!

Ik heb zelf de el cheapo (Melbourne?) standaard maat van Petrie. Ben er erg wijs mee. Ontzettend soepel leer en direct mee wegrijden. En dat voor €165,- in de sale haha. Ik ben gewoon geen dure laarzen waard en hiermee durf ik ook nog te rijden zonder dat ik bang ben voor beschadigingen :-)Afbeelding
Dat witte is overigens zand vanuit de bak :+

Girona (aka Floor) | Casaron (v. Ginus) X Garona keur (v. Proloog) | stoere Gelderse Ster & Sport vos | 2011
[IM] “Between hello and goodbye is I love you.”

Olympia96

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:58

Lindeeee schreef:
Olympia96 schreef:
Mooi die bruine zeg!

Ik heb zelf de el cheapo (Melbourne?) standaard maat van Petrie. Ben er erg wijs mee. Ontzettend soepel leer en direct mee wegrijden. En dat voor €165,- in de sale haha. Ik ben gewoon geen dure laarzen waard en hiermee durf ik ook nog te rijden zonder dat ik bang ben voor beschadigingen :-)[ [url=m/BY6e19.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dat witte is overigens zand vanuit de bak :+

Oh zou ik tussendoor dan iets mogen vragen? Wat is jouw ervaring met het inzakken van de melbourne laars?

Tuurlijk! Ik weet niet in hoeverre ik er nu al iets van kan zeggen, heb ze anderhalve maand ofzo. Het is zoals het is op de foto eigenlijk. Inzakken valt me alles mee.

Girona (aka Floor) | Casaron (v. Ginus) X Garona keur (v. Proloog) | stoere Gelderse Ster & Sport vos | 2011
[IM] “Between hello and goodbye is I love you.”

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie