Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miss_lizje

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-16 06:24

Ik heb de petrie perfect al 5 jaar en zijn nog steeds geweldige laarzen. Wel al een paar keer nieuwe hak eronder laten zetten en heb ze nu ook voor het eerst moeten oprekken. Maar wat wil je als je die laarzen al vanaf 18 jaar heb? Heb in een sale ook al eventuele vervangers gekocht omdat ik perse dus een petrie laars wil die heel stevig is en zonder ritsen/flapjes/veters.

Maar het inlopen van dik rundleren laarzen is helaas vele malen pijnlijker dan het inlopen van kalfsleer bijvoorbeeld.

[o] [o] [/list][/list][/size]

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 00:15

Ik ben nog steeds bezig met het inlopen van mijn tweede paar Perfects. Mijn huidige gaan al bijna 7 jaar mee, maar mijn kuit is wat dikker geworden en oprekken is al gebeurt.
Zelf zou ik na dit tweede paar wel een laars willen met hogere boog en betere zool. Maar wel zonder rits en tierelantijntjes. Ze vertelde mij dat het model Anky zonder rits te bestellen is, maar dan kosten ze gelijk 500 euro. Dat vind ik dat net te veel van het goede.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-17 11:59

Misschien wel een gangbare maat op het tabel, maar 2 voeten die dusdanig doorgezakt zijn waarmee ik problemen heb.

miss_lizje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 12:59

Iemand een goed adres voor laarzen omgeving Rotterdam?
Mijn Perfects zijn nu echt op aan het gaan en ik heb echt een goede stevige laars nodig. Dus of een model zonder rits, of rits schuin voor.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie