Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Tamara

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-16 14:05

Ik heb eind augustus een paar Coventry's in het cognac volledig op laten meten (van voet tot aan de kuit zeg maar, want je kon ook deels op laat laten maken), dus nu aan het wachten op een telefoontje :D

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-17 16:17

Wauw wat een prachtige laarzen!! <3 <3

Afbeelding
Deze heb ik eind vorig jaar opgehaald :) De Petrie Coventry in cognac volledig op maat gemaakt, zitten super en het inlopen viel erg mee!

Alleen nu begint die bij mijn kuit aan de achterkant (bij de aansluiting met de rits zeg maar) een beetje in te deuken.. Als ik op het paard zit, zie je er niks van en dan zit die ook gewoon strak bij mijn kuit. Iemand dat ook wel eens gehad?

_Tamara

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:21

loismooij15 schreef:
Ik ben opzoek naar ervaringen met de coventrys.. ik zou ze graag in het cognac willen.

gaan ze snel kapot?

Ik heb deze nu 2,5 jaar. Nooit ingevet :o Heb ze alleen met poetsen en rijden aan en maak ze daarna direct schoon met een natte doek. Ze zien er echt nog super uit! Ook nog geen scheurtjes o.i.d. Erg blij mee :) Die van mij zijn op maat gemaakt en heb ze via de EJ.

Heb niet echt recente foto’s waar ze goed op staan, alleen een screenshotje uit februari. Lekker duidelijk, maar ze glimmen nog goed in ieder geval na 2,5 jaar gebruik zonder onderhoud :=

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie