Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Cabelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-17 13:11

Prachtige laarzen magootie!

Wat jij beschrijft _Tamara heb ik ook! Knikje in het midden van mijn kuit bij de rits aan de achterkant. Hier alleen zo eigenwijs geweest om geen maatwerk te nemen omdat ik dacht dat de gewone maten wel konden en vond maatwerk te duur voor die ene cm (heb kuitmaat 35 en mijn laars is 36) :o. Baal ik nu wel behoorlijk van want hij zit te ruim dus moet nu met dikke sokken rijden wil ik niet schuiven in mijn laars. Rits vind ik wel echt een puntje die is bij mij nu al denk vier keer gesneuveld, maar komt denk ook doordat ze te ruim zitten.

Ik heb trouwens de Petrie Dublin met neusje. Ben er voor de rest wel heel erg tevreden mee, ze blijven mooi en ondanks dat ze erg soepel zijn kreukelen ze niet. Heb ze nu drie jaar:
Afbeelding

Don Cavalier (Cavalier x Corland) Dressuur M1 | Springen M
Let It Be (Freeman VDL x Silverstone)
Maleficent (Etoulon VDL x Silverstone)

Cabelz

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 19:03

Ik heb de Luca's voor het springen :) Zwart met bruine kap, ik vind ze zelf enorm fijn voor de prijs die je betaald (had ze met 25% korting bij EJ dus betaalde niet eens €200) en krijg ook veel complimenten over mijn laarzen!
Had eerst de Dublins, maar die waren echt dood (rits was zo vaak vervangen dat het leer daar kapot ging) en je ziet wel dat ze wat minder mooi afgewerkt zijn/andere kwaliteit, maar ik ben er heel blij mee. Zal de volgende keer dat ik ze aan heb even foto's maken.

Don Cavalier (Cavalier x Corland) Dressuur M1 | Springen M
Let It Be (Freeman VDL x Silverstone)
Maleficent (Etoulon VDL x Silverstone)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie