Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-17 16:40

Ik heb helen goede evaring met petrie laarzen ik heb zelf petrie laarzen voor wedstrijden. Heb ze al zoon 3 jaar denk ik bijna ze zijn nog als nieuw en en heb voor trainen heel anders merk gewoon soort van huis merk van een ruitshop zaak maar die heb denk nog maar denk bijna 2 jaar en die zijn echt slecht aan het worden tegen kapot gaan aan en dat heb ik met petrie totaal niet

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 19:21

was voorn heen heel blij met mij pertie laarzen maar sins ik cavallo heb bevallen die veel beter en kreeg van mij pertie nog steeds blaren en had wel goed in gelopen maar na 3/4 jaar kreeg ik nog steeds blaren dus me pertie ga ik binnenkort niet meer gebruiken ga voor trainen ook anderen aanschaffen want daar heb ik nu me pertie voor maar die zitten totaal niet lekker en zeker niet als je heel interief rijd en meerder paarden op een dag moet trainen

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:11

ambre schreef:
Ik rij soms 10 paarden met mijn Petrie Anky's en nergens last van.

verschilt per persoon en ik heb niet de anky model maar andere. Maar ik heb mijn al 3/4 jaar en altijd interief mee gereden. Maar toch krijg ik er nog steeds blaren van. En krijg er nog steeds blaren van en rij ook heel veel paarden mee. Omdat ik nu nog geen anderen heb die wel fijn en goed zitten. Maar voor mijn gewoon geen pertie meer. Ook al heb ik ze jaren gehad maar zitten gewoon niet lekker en kan ook niet fijn zitten. En me hakken niet goed uitdrukken enzo en noem maar op.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie