[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

SGorter

Re: Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 21:21

Mooie laarzen allemaal! Ik heb nog jodphurs en chaps want er is geen enkele laars die ik pas. Kuitmaat 31 en hoogte 46 zijn onmogelijke maten jammer genoeg :(

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:07

Change3x schreef:
SGorter schreef:
Mooie laarzen allemaal! Ik heb nog jodphurs en chaps want er is geen enkele laars die ik pas. Kuitmaat 31 en hoogte 46 zijn onmogelijke maten jammer genoeg :(

Op maat laten maken!

Jammer genoeg te duur

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:35

fleur_yen schreef:
M'n nieuwe donadeo's <3
[ [url=m/hEUa2w.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6bKt4O.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooooooi! <3

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 20:27

xMalibu schreef:
De Niro attaviano en Tucci's met brushed leather! [ [url=m/6eyIgb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8w39gy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoeveel hebben deze gekost? Komt aardig in de buurt van mijn kuitmaat zo te zien!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 19:06

xFace schreef:
Na maanden zoeken uiteindelijk bij deze uitgekomen, Ego7 Orion. Ik heb een onmogelijke maat (kuitmaat 31 en hoogte 44) dus ben heel blij dat ik toch nog laarzen heb kunnen vinden. En ze zitten heerlijk <3
[ [url=m/RuITXV.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ga ook is kijken, heb kuitmaat 31 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn! Ben ook al ruim een jaar aan het zoeken...

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:15

Kunga schreef:
Met mijn lange maar smalle benen is een passende rijlaars vinden een enorme opgave, maar afgelopen week kwam ik dan toch een perfect passend paar tegen! Ze zijn niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar het feit dat ze aansluiten is bij mij wel bijzonder haha. Ze zijn van HKM. Voetmaat 38, hoogte 45 en kuitmaat 31. Heb ze meteen meegenomen. *\o/*
[ [url=m/amCN41.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow! Heb je een link hiervan? Ik heb voetmaat 38, kuit 30 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:24

Kunga schreef:
Citaat:
Wow! Heb je een link hiervan? Ik heb voetmaat 38, kuit 30 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn!

Ik heb ze in de winkel zelf gekocht, bij ruitersport Ruinen. Dus helaas heb ik geen linkje!

Ah jammer, weet je toevallig wel het model? :D

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:52

Kunga schreef:
Citaat:
Ah jammer, weet je toevallig wel het model? :D

Misschien dat dat op de doos staat! Zal morgen even voor je checken, die staat nog op stal namelijk. :)
Edit: Beetje rondgekeken op internet welke rijlaars van HKM er erg op leek en kwam op deze uit: http://ruitersportverhoeven.nl/product/ ... -valencia/ Ik heb alleen nog niet de goede maat ervan gevonden en die van mij was 50 euro goedkoper..

Bedankt!!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 21:52

xMalibu schreef:
Ze waren nog wel te gebruiken, maar ontzettend lelijk geworden. Overal zaten beschadigingen op de laars doordat het materiaal gewoon barste ofzo. Niet alleen op de plekken die snel slijten zoals waar je stijgbeugels en riemen tegenaan komen maar echt over de hele laars. Ze werden gewoon goed onderhouden.. Kan zeker niet zijn doordat ze veel gebruikt zijn, hij had ze twee weken niet eens elke dag gebruikt en voor maar 1 paard.

Vervelend zeg, hoe is het gebeurd? Is wel iets om rekening mee te houden idd als ik deze laars wil aanschaffen..

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-17 16:16

DarkCupid schreef:
Hey peeps, ik neem binnenkort of deze:
[ [url=m/14D06t.jpg]Afbeelding[/url] ]

Of zo'n soort laars(lekker ouderwets haha)

[ [url=m/GJh3dI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Welke vinden jullie leuker?

Die eerste is echt gaaf!

SGorter

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 07:24

Ik heb ook van die flex beugels omdat ik knieklachten heb, maakt zeker verschil! Daarnaast rijd ik met de jodphurs van Quur, die bieden mij veel steun. Daarbij heb ik de chaps van Ariat.

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 12:34

Djeradalover schreef:
SGorter schreef:
Ik heb ook van die flex beugels omdat ik knieklachten heb, maakt zeker verschil! Daarnaast rijd ik met de jodphurs van Quur, die bieden mij veel steun. Daarbij heb ik de chaps van Ariat.

Heb je de jodhpurs van 100,- van quur?

Ja! Weet niet precies de naam (iets van Quur Marbella volgens mij).

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 15:51

Djeradalover schreef:
SGorter schreef:
Ja! Weet niet precies de naam (iets van Quur Marbella volgens mij).

Ooh twijfel al een tijdje, nieuwe jodhpurs nodig, zijn deze zo soepel als bij de beschrijving beweerd wordt? Ze schelen namelijk aanzienlijk in prijs tvg ariats :D

Het leer is heel fijn en soepel, goed te onderhouden. Maar hij bied mij (heb een enkelblessure) tegelijkertijd wel genoeg steun. Ik ga binnenkort overstappen naar de laarzen van Ariat, maar de jodphurs blijven zeker voor de stalklusjes!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-17 17:57

DenieesB schreef:
SGorter schreef:

Is op maat laten maken door Lipica geen optie? Zijn niet al te duur, en ik vind het zelf prachtige laarzen :j

Lipica is toch vrij duur als je er waarschijnlijk binnen één a twee jaar bent uitgegroeid. Maarrr, heb laatst laarzen gevonden via Nadia Meester op fb (denk dat veel haar wel kennen)! Zijn niet heel bijzonder maar ben al super blij dat ik iets heb gevonden, en ze waren maar €150.
Komen in oktober aan, dus ik hoop dan ook een foto te kunnen plaatsen hier!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 10:17

bobje26 schreef:
SGorter schreef:

Cavallo junior past jij gewoon hoor. :)
Met maat 38 heb je de maat 47/32 (dus 1 cm te hoog en 1 cm te wijd, maar hij zakt sowieso in en je sokken compenseren de extra cm)

Heb eigenlijk kuitmaat 29, met sokken is 32 eigenlijk nog te ruim. 47 is te hoog want ik heb hoogte 45 kwam ik tijdje geleden achter. De Cavallo junior heb ik al gepast maar waren te breed.

SGorter

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-17 17:10

Jaaaa volg dit topic al een tijdje, wat een prachtige laarzen komen er voorbij zeg <3

Zelf heb ik ook eindelijk laarzen gevonden! Heb nogal onmogelijke maten (kuit 30, hoogte 45, voet 38) en het heeft ruim 1,5 jaar geduurd maar ze zijn besteld hoor *\o/*
Zijn niet super bijzonder (ga ik ook niet vinden in mijn maten (behalve op maat)) maar gewoon lekker basic en classy:

Afbeelding

Als ze binnen zijn zal ik een foto plaatsen!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 23:17

Keell94 schreef:
SGorter schreef:
Jaaaa volg dit topic al een tijdje, wat een prachtige laarzen komen er voorbij zeg <3

Zelf heb ik ook eindelijk laarzen gevonden! Heb nogal onmogelijke maten (kuit 30, hoogte 45, voet 38) en het heeft ruim 1,5 jaar geduurd maar ze zijn besteld hoor *\o/*
Zijn niet super bijzonder (ga ik ook niet vinden in mijn maten (behalve op maat)) maar gewoon lekker basic en classy:

[ [url=m/AozXVI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Als ze binnen zijn zal ik een foto plaatsen!

mooi! van welk merk zijn ze?
ik heb eigenlijk kuitmaat 32, hoogte 47 en voet 38,5 ook best onmogelijk haha,
maar gelukkig pastte ik in een paar Petries die helaas duurder waren dan gepland

Geen idee, heb ze via Nadia Meester op fb besteld!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 07:16

Floran schreef:
Ik heb een vraag en denk dat ik die het beste hier kan plaatsen. Ik heb mooie polo laarzen gezien, maar:
- [i]daar zit ook onderaan over de enkel/wreef zegmaar zo'n beschermflapje, hoe vallen spoortjes daarover? Komt dat niet precies met dat gespje in de verdrukking? Heeft iemand misschien een foto van hoe dit valt?[/i]
- houden ritsen aan de voorzijde het langer vol dan aan de achterzijde?

Hier ben ik ook benieuwd naar

SGorter

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-18 19:13

Heeft iemand een foto van polo laarzen met sporen?

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-18 09:48

Ik vind het niet zo mooi, dus ik ga toch maar niet voor een polomodel. Bedankt voor de fotos!

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 17:33

Ik ben ook weer opzoek naar nieuwe laarzen... helaas nog steeds lastige maten:
Voet: 38 (of als het klein valt maat 39)
Hoogte: 47 (excl boog)
Kuit: 33/34
Ik zoek zwarte, het liefst met veter en leuke lakaccentjes zouden leuk zijn maar hele over de top laarzen is niks voor mij, ze moeten zegmaar bij elk setje passen...
Iemand een tip?
(Budget is trouwens ook niet zo hoog helaas... max €200 en het liefst minder)

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 18:04

Ja deze petries wil ik eigenlijk, zijn er in mijn maat. Maar ik weet niet hoeveel ik nog ga groeien en aangezien ik alles zelf moet betalen is 209€ wel een beetje prijzig...

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 11:25

Djeradalover schreef:
Die petries heb ik ook en zijn met elastiek ook nog naast de rits... vallen dus eerder wijder dan smaller helaas!

Zou dat elastiek eruit kunnen worden gehaald door een schoenmaker?

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 12:11

Ik heb kuit 33 ongeveer, denken jullie dat 34 gaat passen? De hoogte en voet zouden namelijk wel perfect moeten zijn...