Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
_Sofie schreef:Prachtige laarzen komen er voorbij! Ik heb sinds een week nieuwe laarzen: Mountain Horse Sovereign High Rider. Zijn hele fijne, zachte laarzen. Vraag me alleen wel af hoe lang ze mooi blijven, aangezien ze zo zacht zijn.
[ [url=m/hgcxB9.jpg]Afbeelding[/url] ]
bobje26 schreef:Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug.
bobje26 schreef:Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug.
mcjv schreef:Waar hebben jullie ze aangemeten? Ik wacht nu ook 5 weken en in de winkel zeiden ze 10 dus ik hoop dat ik ze zo midden september op kan halen.
bobje26 schreef:Ik ook in Harmelen. Maar dat doe ik NOOIT meer. Ze zouden er tussen de 4 e 6 weken zijn en met 8 weken heb ik zelf maar gebeld waar ze bleven...... Echt bizar slechte service en zoals ik al zei 16 weken aan het wachten en maar kijken of ze goed zitten.... slechte communicatie en bizar slecht hoe ze met je om gaan in de winkel als je laarzen niet passen. Gewoon zeggen 'nou hij gaat toch dicht??? - je stelt je aan, de rits gaat dicht en je kuit klopt helemaal niet - nee ik heb al jaren ervaring ik weet echt wel wanneer een laars goed zit (ik kreeg de laars zelf niet eens dicht en had mega kloppende kuiten, de linkerlaars kreeg hij zelf niet eens dicht)'. Wat een drama. Ik hoop zo dat ze straks goed zitten, anders wil ik mijn aanbetaling terug en zoeken ze het maar uit.
bobje26 schreef:Eindelijk na 16 weken gezemel en geruzie passende rijlaarzen!![]()
[ [url=m/NRNwfz.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/4ERmNO.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.
Kay_Kim schreef:Ik heb met mijn cavallo s direct gereden en geen moment pijn gehad...
bobje26 schreef:Ligt ook aan het leer vd laars, brushed leer moet je bijvoorbeeld niet invetten en lak leer ook niet.
Ik heb mijn bruine laarzen toen altijd met bruin leervet gedaan en dat was super mooi. Gewoon dezelfde kleur bij petrie besteld. Zelfde kan voor blauw en cognac, je moet er gewoon goed naar vragen bij de aanmeter!
mcjv schreef:Ze zijn super mooi geworden zeg! Zijn die nou zwart of donkerblauw? Ik mag mijne zaterdag eindelijk ophalen.Woensdag was er helaas toch wat tussen gekomen..
bobje26 schreef:Heb jij de gewone binnenkant op de contactgrip? Ziet er mooi uit! Gelukkig bij jou wel alles goed gegaan in Harmelen. Ik wacht ondertussen alweer 24 weken (wtf) op sporenbandjes in brushed kleur bij hun. Echt, zo'n slechte service heb ik nergens mee gemaakt!
Skogan schreef:Mooi, hoor! Staat mooi met die versierde boog
mcjv schreef:[ [url=m/VvpBFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0C56S.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb de mijne zojuist ook opgehaald, ik ben echt super blij! De kleur krijg ik helaas niet echt helemaal goed op de foto, maar ze zijn donkerblauw. Ik vind ze echt prachtig.
Miefje schreef:Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 5 bezoekers