[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:38

Met mijn lange maar smalle benen is een passende rijlaars vinden een enorme opgave, maar afgelopen week kwam ik dan toch een perfect passend paar tegen! Ze zijn niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar het feit dat ze aansluiten is bij mij wel bijzonder haha. Ze zijn van HKM. Voetmaat 38, hoogte 45 en kuitmaat 31. Heb ze meteen meegenomen. *\o/*
Afbeelding

paardeninsta: @redhillszamacho
{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:20

Die van mij zijn ook wel iets aan de korte kant nog, maar daar kan ik wel mee leven haha. Vind dat stiekem ook wat fijner zitten. :')

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:22

Djeradalover schreef:
Dan heb je geluk hihi, ik ben op het gemakje aan het kijken voor een 2e paar laarzen ivm paardjes die 2 verschillende stallen staan. Vroeger waren de cavallo junior laarzen net te kort(45) maar wel kuitmaat goed(32). Nu heb ik lengtemaat 48(maar 49 zou netter staan) en kuit 33.
Het paar wat ik nu heb is te wijd, maar door harde schacht valt het niet heel veel op maar t zit niet echt je van het.

Als iemand nog tips heeft *D

Ik heb die van mij bij Ruitersport Ruinen vandaan, als ik het goed heb hebben die wel vaker smallere modellen rijlaarzen staan! Maar het is inderdaad wel geluk hebben meestal haha

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:20

Citaat:
Wow! Heb je een link hiervan? Ik heb voetmaat 38, kuit 30 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn!

Ik heb ze in de winkel zelf gekocht, bij ruitersport Ruinen. Dus helaas heb ik geen linkje!

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:38

Citaat:
Ah jammer, weet je toevallig wel het model? :D

Misschien dat dat op de doos staat! Zal morgen even voor je checken, die staat nog op stal namelijk. :)
Edit: Beetje rondgekeken op internet welke rijlaars van HKM er erg op leek en kwam op deze uit: http://ruitersportverhoeven.nl/product/ ... -valencia/ Ik heb alleen nog niet de goede maat ervan gevonden en die van mij was 50 euro goedkoper..
Laatst bijgewerkt door Kunga op 14-08-17 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:39

xMalibu schreef:
Die laarzen van ruitershop ruinen heeft mijn vriend ook gehad, twee weken en ze waren kapot..

Oei.. Niet meer te gebruiken of alleen beschadigd? En weet je misschien ook hoe dit gebeurd is?

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:49

Wat vervelend! Was het ook hetzelfde model laars of alleen hetzelfde merk? En had hij er toen nog garantie op?

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:58

Bedankt voor je reacties xMalibu! Ga nu nog maar even heroverwegen of ik ze ga houden. Mijn paard is de eerste dag dat ik ze had al op mijn voet gaan staan en daardoor zit er ook al een lichte beschadiging op. Hopelijk doen ze daar niet moeilijk over mocht ik ze terugbrengen.

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 15:57

Ik heb vandaag deze rijlaarzen gekocht van ego7 bij de divoza! Echt een aanrader voor mensen met lange en smalle benen :) Afbeelding

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie