Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
SGorter schreef:xMalibu schreef:De Niro attaviano en Tucci's met brushed leather! [ [url=m/6eyIgb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8w39gy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoeveel hebben deze gekost? Komt aardig in de buurt van mijn kuitmaat zo te zien!
lucifertje schreef:SGorter schreef:[quote="xMalibu"
De Niro ottaviano en Tucci's met brushed leather! [ [url=m/6eyIgb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8w39gy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote
Hoeveel hebben deze gekost? Komt aardig in de buurt van mijn kuitmaat zo te zien!
Als je de blauwe bedoelt dan kan je rekenen op zo'n 700€. Heb soort gelijk en was dat bedrag Ong kwijt.
Kunga schreef:Wat vervelend! Was het ook hetzelfde model laars of alleen hetzelfde merk? En had hij er toen nog garantie op?
SGorter schreef:Djeradalover schreef:Je zou de cavallo junior laarzen nog kunnen proberen, ik heb gisteren even mn petries gecheckt en ik heb 38/48/35 en van de cavallo’s had ik de 38/47/32.
Je ziet dat ze voor mij voor het mooie te kort zijn, maar als jij 46 hoogtemaat heb dan passen ze jou misschien mooier! Ik heb er jaren plezier van gehad maar vorig jaar verkocht omdat ik ze niet meer dicht kreeg, spijt van.
[ [url=m/5xSL5y.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heten deze? Ik kan alleen cavallo junior vinden die heel erg basic zijn, zonder veter en rits enzo...