[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 18:49

De Niro attaviano en Tucci's met brushed leather! Afbeelding
Afbeelding

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 19:35

SGorter schreef:
xMalibu schreef:
De Niro attaviano en Tucci's met brushed leather! [ [url=m/6eyIgb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8w39gy.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoeveel hebben deze gekost? Komt aardig in de buurt van mijn kuitmaat zo te zien!

Welke van de twee? Die van de Niro waren rond de 450, was enorm lastig om iets in mijn kuitmaat te vinden en deze pastte gelijk. Die van Tucci zijn op maat gemaakt en kosten iets meer dan het dubbele..

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-17 21:53

lucifertje schreef:
SGorter schreef:
[quote="xMalibu"
De Niro ottaviano en Tucci's met brushed leather! [ [url=m/6eyIgb.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/8w39gy.jpg]Afbeelding[/url] ]
[/quote

Hoeveel hebben deze gekost? Komt aardig in de buurt van mijn kuitmaat zo te zien!

Als je de blauwe bedoelt dan kan je rekenen op zo'n 700€. Heb soort gelijk en was dat bedrag Ong kwijt.

Welke blauwe? Mijn laarzen zijn zwart haha

xMalibu

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:27

Die laarzen van ruitershop ruinen heeft mijn vriend ook gehad, twee weken en ze waren kapot..

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:46

Ze waren nog wel te gebruiken, maar ontzettend lelijk geworden. Overal zaten beschadigingen op de laars doordat het materiaal gewoon barste ofzo. Niet alleen op de plekken die snel slijten zoals waar je stijgbeugels en riemen tegenaan komen maar echt over de hele laars. Ze werden gewoon goed onderhouden.. Kan zeker niet zijn doordat ze veel gebruikt zijn, hij had ze twee weken niet eens elke dag gebruikt en voor maar 1 paard.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:55

Kunga schreef:
Wat vervelend! Was het ook hetzelfde model laars of alleen hetzelfde merk? En had hij er toen nog garantie op?

Waren echt precies dezelfde laarzen! Hij mocht een nieuwe paar ophalen maar heeft uitendelijk zijn geld terug gevraagd. Er stond nog een nieuwe paar in de winke in zijn maat maar daar was dus al een soortgelijk plekje op te zien, dus hij wilde ze niet nog een keer.

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-17 07:29

je kuitmaat meet je toch met je broek en sokken aan?

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 19:14

SGorter schreef:
Djeradalover schreef:
Je zou de cavallo junior laarzen nog kunnen proberen, ik heb gisteren even mn petries gecheckt en ik heb 38/48/35 en van de cavallo’s had ik de 38/47/32.

Je ziet dat ze voor mij voor het mooie te kort zijn, maar als jij 46 hoogtemaat heb dan passen ze jou misschien mooier! Ik heb er jaren plezier van gehad maar vorig jaar verkocht omdat ik ze niet meer dicht kreeg, spijt van :7 .
[ [url=m/5xSL5y.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe heten deze? Ik kan alleen cavallo junior vinden die heel erg basic zijn, zonder veter en rits enzo...

Ik had eerder altijd de cavallo junior jump, die is met rits en veter.

Als je op Google zoekt op cavallo junior lak zie je ze ook met lak en steentjes!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie