[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lienek

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-17 18:43

Prachtige laarzen! Ik krijg als het goed is morgen mijn donadeo rijlaarzen! Zal gelijk een foto plaatsen als ze binnen zijn!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 16:47

Afbeelding

Vandaag mijn laarzen binnen gekregen. Maar had een bruine houten zool besteld en een meer vierkante neus. Ook de prijs staat anders vermeld (goedkoper).
Ik dacht zelf aan een ander type rijlaars oid, maar hetzelfde type als dat ik heb besteld staat op de laars maar hij lijkt sprekend op het goedkopere model dat ze verkopen en die heeft dezelfde prijs als er op de laars vermeld staat.
Heb de winkel maar bericht gedaan. Ze zitten kwa maat goed maar ik vind persoonlijk de laarzen van de verkoop foto een stuk mooier. ;)

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-17 18:01

Willemina_L schreef:
Als jij duidelijk een ander type laars had besteld, moet je die ook ontvangen lijkt mij. Wat rot voor je, succes met het omruilen, dat zou de correcte afhandeling zijn.

Nou ja ik begin dus te twijfelen omdat het type wel overeenkomt! Het type staat precies zo in de laars ala het type dat ik besteld heb.
Dus ben bang dat ze misschien de verkeerde verkoop foto hebben gedaan oid? Ik verwacht wel dat het netjes wordt opgelost hoor. Alsnog een mooie rijlaars en mooie kleur, maar ik vind zwarte hak wat minder bij blauwe laarzen staan persoonlijk haha.
En er waren nog maar een paar maten in voorraad waaronder deze maten.
Even ter vergelijking, dit lijkt toch een heel andere laars?
Afbeelding

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 05:51

Inmiddels fijn contact gehad met de winkel! Ik kan deze retour sturen en krijg de andere laarzen van ze! Echt heel netjes en fijn opgelost.

Debbie gewoon even contact met ze opnemen als je twijfelt :)

Genoeg ruitersportzaken die hun handen er vanaf trekken maar Koole lost het zo prima op :) ook de laarzentas zou na gestuurd worden ineerste instantie. Zal er zeker vaker bestellen!

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 16:50

Debbie schreef:
[ [url=m/ADQide.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.

Prachtig!
Je hebt alleen geen vierkante neus zie ik! Vind je dat niet jammer?

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 19:58

Mijn goede laarzen zijn eindelijk binnen. Wel met bruine zool dit keer.
Morgen maak ik fotos bij daglicht.
Zijn blauwer in het echt haha.
Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie