[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 11:14

ik krijg binnenkort nieuw en dan zal ik foto maken ik heb nu me wedstrijd laarzen voor trainen. En die zijn van petrie. En die gebruik ik nu voor trainen en wedstrijden. Maar ga nieuw wedstrijd laarzen kopen en die ga ik op maat laten maken. Kan niet meer wachten ben echt benieuwt hoe ze der uit gaan zien.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 18:10

ik heb eindelijk cavallo laarzen laten aanmeten. Iets van een week geleden heel benieuwt hoelang duurt voor ze klaar en hoe ze er uit gaan zien. En heb nu voor wedstrijd en trainen pertie maar die gaan ook zo snel mogelijk uit als me cavallo bevallen want dan laat ik voor trainen cavallo laarzen laten aanmeten. Want die ik nu heb laten aanmeten zijn voor wedstrijden stiekem hoop ik dat ze er zijn als ik weer wedstrijd heb maar denk het haast niet. Maar ja wel super blij nu al. En hopelijk passen ze goed bij me wedstrijd outfit volgens zeggen wel dus benieuwt. Helaas van beiden nog geen foto's.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-17 18:18

_Sofie schreef:
Prachtige laarzen komen er voorbij! Ik heb sinds een week nieuwe laarzen: Mountain Horse Sovereign High Rider. Zijn hele fijne, zachte laarzen. Vraag me alleen wel af hoe lang ze mooi blijven, aangezien ze zo zacht zijn.

[ [url=m/hgcxB9.jpg]Afbeelding[/url] ]

leuke laarzen ook leuke foto grappig mijn les gever op de achtergrond is dat op noordhollandse kampioenshappen.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:01

bobje26 schreef:
Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug. _-:(

dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:26

bobje26 schreef:
Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug. _-:(

dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.[/quote]

Ik heb nog speciaal maatwerk genomen (€120 extra ....) zodat het goed zou passen. Als je een standaard maat hebt zal alles goed komen!
Welke heb jij besteld?[/quote]

De insignis donker blauwe met lak stras steentjes . En ze zijden toen in ze aan liet meten dat ik op goede dag kwam. Want was toen vrij warm en dan zijn je kuiten wat dikker een enzo . En zo ver ik weet is geen exstra maat kosten bij mijn alleen mijn een kuit is diker dan me anderen. Maar ga het van zelf wel zien worden me wedstrijd laarzen . En me jasje is okk donker blauw en me cap ook. En hoop eigelijk dat ze er zijn als ik weer wedstrijd heb. Maar denk niet dat ik zo veel geluk heb. En ik heb nu pertie voor trainen em wedstrijden en die zitten totaal niet lekker en fijn. Dus als me cavallo bevallen laat ik ze voor trainen ook aan meteen alleen dan in het zwart. Maar ga het wel zien vond ze met passen al fijn zitten de voet dan . Want heb geen enke gepast die volledig pasten enzo. Maar ja benieuw hoe die op maar gaan zitten. Hopelijk valt inlopen wel mee hopelijk beter dan toen met me pertie's die nu nog steeds bager zitten.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 18:24

mcjv schreef:
Waar hebben jullie ze aangemeten? Ik wacht nu ook 5 weken en in de winkel zeiden ze 10 dus ik hoop dat ik ze zo midden september op kan halen. :P

waar ik ze aan heb laten meten. Zeiden tegen mijn dat 4 tot 6 weken duurt. En ik heb ze bij de ruitershop in harmelen laten aan meten. Als het mee zit kan ook langer als ik pech heb maar dat zeiden ze toen. En ik had exspres voor me vakantie laten doen want dan zijn er al aantal weken om als ik terug ben. En als dan 4 weken is dan heb ik ze alles mee zit als ik weer wedstrijd heb. Maar daar ga ik niet van uit maar zou wel fijn zijn. Want die ik nu heb zitten niet lekker en krijg ik blaren van elke keer. En heb die wel goed ingelopen maar dat is ander merk dan die ik nu heb laten aanmeten. En die andere waren gewoon standaard model maar die gebruik nu voor trainen en wedstrijden. Maar bevallen toch niet en heb ze al 3/4 jaar ofzo maar zitten nog steeds niet fijn.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 14:32

bobje26 schreef:
Ik ook in Harmelen. Maar dat doe ik NOOIT meer. Ze zouden er tussen de 4 e 6 weken zijn en met 8 weken heb ik zelf maar gebeld waar ze bleven...... Echt bizar slechte service en zoals ik al zei 16 weken aan het wachten en maar kijken of ze goed zitten.... slechte communicatie en bizar slecht hoe ze met je om gaan in de winkel als je laarzen niet passen. Gewoon zeggen 'nou hij gaat toch dicht??? - je stelt je aan, de rits gaat dicht en je kuit klopt helemaal niet - nee ik heb al jaren ervaring ik weet echt wel wanneer een laars goed zit (ik kreeg de laars zelf niet eens dicht en had mega kloppende kuiten, de linkerlaars kreeg hij zelf niet eens dicht)'. Wat een drama. Ik hoop zo dat ze straks goed zitten, anders wil ik mijn aanbetaling terug en zoeken ze het maar uit.

ik kom al jaren daar en die evaring heb ik totaal niet ik word altijd netjes tewoord gestaan en altijd goed geholpen.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 20:29

bobje26 schreef:
Eindelijk na 16 weken gezemel en geruzie passende rijlaarzen! *\o/*

[ [url=m/NRNwfz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/4ERmNO.jpg]Afbeelding[/url] ]

super fijn gaven laarzen <3 <3 <3 <3 <3

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-17 20:34

mcjv schreef:
Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.

leuk ik krijg ook donker blauw en dan van cavallo en dan met stras steentje en daar bij lak bij de boog <3 <3 <3 zit ook tewachten hopelijk komen ze binnenkort binnen.

xxpaaardje

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-17 16:12

alles mee zit komen mijn laarzen rond 22 sep binnen hoop het zo ben heel benieuwt er naar.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-17 18:26

als me laarzen komen wanneer ze geplant staan dan heb ik er 9 weken op gewacht. Maar kwam omdat ik net voor de vakantie heb laten aanmeten. Dus dan zit de vakantie er nog tussen ben heel benieuwt hoe ze worden als ik foto heb en lukt om hem er bij tezetten zal ik er foto's van plaatsen. Iemand evaring met inlopen van cavallo laarzen. Zijn ze makkelijk enzo in telopen???????.Ik hoop echt dat ze echt rond die datum komen als dat ze geplant staan. Hopelijk kan ik ze kan ook zo snel mogelijk halen.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:27

Kay_Kim schreef:
Ik heb met mijn cavallo s direct gereden en geen moment pijn gehad...

fijn om tehoren hopelijk is dat bij mij ook zo want heb nu pertie maar krijg elke keer last van me enkels en blaren enzo. En dat zit zo niet fijn en zijn gewoon goed ingelopen enzo.

xxpaaardje

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-17 18:30

ik krijg donkerblauwe leer me laarzen maar zijn daar nog speciaalen poets spul voor of is die gewoon het zelfde als anderen laarzen. En krijg michien bruin voor trainen maar heb eigelijk altijd alleen zwarte gehad. Dus vroeg me af of jullie anderen soort poets spul er voor gebruiken want wilt ze echt niet verpesten.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-17 19:10

bobje26 schreef:
Ligt ook aan het leer vd laars, brushed leer moet je bijvoorbeeld niet invetten en lak leer ook niet.
Ik heb mijn bruine laarzen toen altijd met bruin leervet gedaan en dat was super mooi. Gewoon dezelfde kleur bij petrie besteld. Zelfde kan voor blauw en cognac, je moet er gewoon goed naar vragen bij de aanmeter! :)

dankje kan ze alles goed is van de week halen. Weet uit me hoofd alleen niet welk type leer ze zijn :o :o :o maar ben wel super blij dat ik ze van week alles mee zit kan halen. En dan gaan we het gelijk vragen. Want wil der echt zuinig mee zijn ben heel benieuwt hoe ze zitten. Hopelijk beter dan me trainings laarzen die ik nu nog heb. Maar die ik heb laten aanmeten worden me wedstrijd laarzen. En ga waarschijnlijk nog anderen laten aanmeten voor trainen. Die wel lekker zitten en waar ik geen wondjes en blaren of iets van krijg.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-17 21:34

yes heb me laarzen eindelijk binnen ga ze van het weekend voor de 1st keer dragen tijdens een clinic. Heel benieuwt hoe ze zitten tijdens rijden. Zijn me nieuw wedstrijd laarzen super blij mee.

Afbeelding

Afbeelding

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:06

mcjv schreef:
Ze zijn super mooi geworden zeg! Zijn die nou zwart of donkerblauw? Ik mag mijne zaterdag eindelijk ophalen. :D Woensdag was er helaas toch wat tussen gekomen..

mijn zijn donkerblauw

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:10

bobje26 schreef:
Heb jij de gewone binnenkant op de contactgrip? Ziet er mooi uit! Gelukkig bij jou wel alles goed gegaan in Harmelen. Ik wacht ondertussen alweer 24 weken (wtf) op sporenbandjes in brushed kleur bij hun. Echt, zo'n slechte service heb ik nergens mee gemaakt!

nee gewoon binnenkant zo ver ik weet. Ja alles goed gegaan wel langer als 6 weken moet wachten. Maar kwam door de vakantie enzo. Maar ze bevallen me super en ze passen ook super veel beter dan me patrie maar die zijn standaard model. Dus ga binnenkort nog trainings laarzen laten meten en dan hopen dat ik geen pijn meer krijg. Van me laarzen wat ik nu met me partie's wel heb. En ben die blaaren beetje erg zat onderhand. Ga er morgen voor de 1st keer rijden heel benieuwt. Hoe ze dan zitten hopelijk beter dan me partie.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-17 20:12

Skogan schreef:
Mooi, hoor! Staat mooi met die versierde boog :)

ja he ben er ook heel blij mee hopelijk dat ik binnenkort weer wedstrijdje kan plannen en dat ik dan kan kijken hoe ze bij me wedstrijd kleding staan.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-17 20:41

mcjv schreef:
[ [url=m/VvpBFl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/D0C56S.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik heb de mijne zojuist ook opgehaald, ik ben echt super blij! De kleur krijg ik helaas niet echt helemaal goed op de foto, maar ze zijn donkerblauw. Ik vind ze echt prachtig. <3

Super gaaf klopt donkerblauw is moeilijk op de foto krijgen. Heb zelf ook donker blauw en veel mensen zagen als zwart. Maar dat zijn ze echt niet. Maar die van jou zijn super gaaf.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 09:47

Miefje schreef:
Heeft iemand hier Cavallo Linus Jump? Het lijkt mij een mooie laars maar het is erg prijzig voor een middelbare scholier

ik heb niet dat model van cavallo maar wel andere. En voor mijn niets anders meer dan cavallo had hier voor pertie maar die bevielen totaal niet. En ware mega stug en heb met cavallo helenmaal niet. En ze zijn nog steeds mooi. EN ik heb ze nu jaar en nog steeds mooi blauw. Geen enkel lelijk plekje of iets.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie