Mijn Petrie laarzen
Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
bobje26 schreef:Geruzie omdat de shop vond dat de laarzen wel pasten terwijl dit niet zo was. De eigenaar die zich mega brutaal en totaal niet klant/hulp verlenend opstelt en gewoon staat te appen en te bellen terwijl jij met niet passende (dure) laarzen zit.. Nu door cavallo alles opgelost maar kan geen goed woord spreken over Superstore de ruitershop. Eerder superSTOM de ruitershop!
Keell94 schreef:Cowboy_Serge schreef:Ik zoek een paar nieuwe leren rijlaarzen (zwart) zonder rits, zonder allerlei opsmuk. Bij de meeste laarzen merken zie ik alleen nog maar ritsen, weet iemand een merk/type dressuurlaars zonder rits voor een nog redelijke prijs van €250-€350
welke maten heb je?
Ik heb nog een stel petries te koop zonder rits, heb zelf nieuwe met rits nu dus mijn oude mogen de verkoop in
Djeradalover schreef:Laarzen zonder rits zijn irritant om aan en uit te trekken maar voor derest vind ik ze super! Ik had vroeger derby's zonder rits, mn eerste leren laarsjes, jaren plezier van gehad!
DarkCupid schreef:Cowboy_Serge schreef:Zit geen rits in de laarzen, ben altijd bang dat die ritsen snel kapot gaan,ik ken genoeg mensen
die elke keer terug moeten om de rits te laten repareren.
heb ik een aantal keer gehad. de laarzen die het bij mij het best deden waren ook die zonder rits. wat ga je met die nieuwe laarzen doen? die niet goed passen?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers