[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-17 20:20

Lienek schreef:
[ [url=m/Dcu0uo.jpg]Afbeelding[/url] ]

Vandaag mijn laarzen binnen gekregen. Maar had een bruine houten zool besteld en een meer vierkante neus. Ook de prijs staat anders vermeld (goedkoper).
Ik dacht zelf aan een ander type rijlaars oid, maar hetzelfde type als dat ik heb besteld staat op de laars maar hij lijkt sprekend op het goedkopere model dat ze verkopen en die heeft dezelfde prijs als er op de laars vermeld staat.
Heb de winkel maar bericht gedaan. Ze zitten kwa maat goed maar ik vind persoonlijk de laarzen van de verkoop foto een stuk mooier. ;)

Oeh jullie verhalen maken me wel een beetje bang.. ik zat het ook te kijken naar deze laars! Of naja.. naar die van 249. En dit lijkt inderdaad die goedkopere.. heb je al contact gehad? Klopt de maten tabel wel?

Debbie

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 07:33

Ik heb inmiddels laarzen bestel daar.. als het goed is arriveren ze vanmiddag! Ben super benieuwd :)

Debbie

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-17 16:25

Afbeelding

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-17 07:51

Rena100 schreef:
Debbie schreef:
[ [url=m/ADQide.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ze zijn er!! Ik vind ze super mooi :) twijfel of ze bij mn enkels mooi zitten, maar dan zal ik eerst even hakjes moeten halen, ben de mijne kwijt.

Welk merk is dit? Kan het niet terugvinden, vind ze heel mooi namelijk en dit zou ik nog wel willen als vervanging voor mijn trainingslaarzen tzt.

Het zijn de Donadeo Olbia 02, de laatste maten zijn nu afgeprijsd van 589 voor 249.

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-17 20:01

Heeft iemand ook tips om gekleurde laarzen te laten glimmen?

Bij mijn zwarte laarzen smeerde ik er altijd een soort zwarte smeer op (90 cent bij de Action) en dan glommen ze je tegemoet.

Nu heb ik donker blauwe laarzen en nog niet echt iets fijns gevonden. Dezelfde 'smeer' in het blank gaat niet glimmen en met een speciaal sponsje valt het effect ook wat tegen.

Iemand de gouden tip? _/-\o_

Debbie

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:40

Iemand hier ervaring met nieuwe zolen onder laarzen laten zetten?

Mijn petri's zijn verder nog top, afgelopen jaar in beide laarzen een nieuwe rits laten zetten maar nu hebben beide kanten, precies tegelijk, een gat in de zool ter hoogte van de beugels.. :(

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 22:15

germie schreef:
Debbie schreef:
Iemand hier ervaring met nieuwe zolen onder laarzen laten zetten?

Mijn petri's zijn verder nog top, afgelopen jaar in beide laarzen een nieuwe rits laten zetten maar nu hebben beide kanten, precies tegelijk, een gat in de zool ter hoogte van de beugels.. :(

ja, dat heb ik geregeld laten doen, incl. nieuwe hakken. Kost alles samen een 50 euro per paar. En dan kun je weer 2-3 jaar verder (ik loop WEL op rijlaarzen)

100 euro om beide laarzen te doen doet best een beetje auw.. ;( Maar had eigenlijk ook niet anders verwacht. Zitten natuurlijk flink wat arbeidsuren in..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie