Moderators: Apple, Nicole288, Pistasche, C_arola, Coby, Dyonne
xxpaaardje schreef:bobje26 schreef:Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug.
dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.
Kunga schreef:Met mijn lange maar smalle benen is een passende rijlaars vinden een enorme opgave, maar afgelopen week kwam ik dan toch een perfect passend paar tegen! Ze zijn niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar het feit dat ze aansluiten is bij mij wel bijzonder haha. Ze zijn van HKM. Voetmaat 38, hoogte 45 en kuitmaat 31. Heb ze meteen meegenomen.![]()
[ [url=m/amCN41.jpg]Afbeelding[/url] ]
mcjv schreef:Gaaaaf die Cavallo's ik zit er ook op te wachten alleen dan in het donkerblauw. Wat voor kuitmaat heb jij? Ik heb best flinke kuiten en ben heel erg bang voor het plofkuiten effect.
Cowboy_Serge schreef:bobje26 schreef:Geruzie omdat de shop vond dat de laarzen wel pasten terwijl dit niet zo was. De eigenaar die zich mega brutaal en totaal niet klant/hulp verlenend opstelt en gewoon staat te appen en te bellen terwijl jij met niet passende (dure) laarzen zit.. Nu door cavallo alles opgelost maar kan geen goed woord spreken over Superstore de ruitershop. Eerder superSTOM de ruitershop!
Oke, dat is vervelend als ze zo doen als je dure laarzen koopt, maar gelukkig n goed opgelost.
Een mooie bolling in de kuit maakt de laarzen juist mooier dan van die rechte kokers.
SGorter schreef:Mooie laarzen allemaal! Ik heb nog jodphurs en chaps want er is geen enkele laars die ik pas. Kuitmaat 31 en hoogte 46 zijn onmogelijke maten jammer genoeg
DenieesB schreef:xMalibu schreef:je kuitmaat meet je toch met je broek en sokken aan?
Klopt, kuitmaat wordt gemeten zoals je de laars aan zou doen
Sunrise schreef:Die cavallo laarzen zijn echt prachtig bobje! Precies die wil ik ook! Zitten ze lekker?
Sunrise schreef:Hahah ja ik snap 'm![]()
Geef maar een keer een update ofzo als je ze aangehad hebt met rijden dan, ben benieuwd!! ( oja, waar heb je ze gekocht? )
llora schreef:Ik heb een vraagje. We hebben van goede vrienden gratis een nieuw paar qhp junior laarzen gekregen. Voetmaat is goed en met twee paar sokken aan de enkel ook. Nu enkel de kuit is toch een twee cm te breed. Kan een goede schoenmaker zoiets versmallen en wat kost zoiets. Zit al wel een rits in.
[ [url=m/8Fgjyp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/CvVsf2.jpg]Afbeelding[/url] ]
germie schreef:Ik zal mijn Petries van 22 jaar oud eens op de foto zetten. Ze zijn nu wel bijna op. Maar wat waren die laarzen kwalitatief goed. Tussendoor wel andere gehad en sommigen heb ik nog.
Helaas nooit betaalbare blauwe laarzen kunnen vinden in het blauw. Dus ik ben nog steeds aan de zwarte laarzen.
Gebruikers op dit forum: PetalBot en 0 bezoekers