Schoenmaker kan veel. Ik ben best veel aangekomen dus mijn dressuurlaarzen worden nou door de schoenmaker vermaakt 4 cm extra aan elke kant van de rits zodat ik er weer mee kan rijden en als ik weer afgevallen ben maakt hij ze weer gewoon normaal zodat je er niks meer van ziet
aangezien hier de meeste ook maat hebben laten maken heb ik jullie advies nodig. in maart heb ik chaps aan laten meten. levertijd 3 maanden. na 3 maanden aangekomen maar te hoog en bij mijn enkels te breed en logo zat verkeerd er in en elastiek onder ie voet was te ver na voren geplaatst. na contact met wilde ze dat ik zelf alles opnieuw deed aan meten wat er verkeerd was en dan gingen ze terug. noi dat weigerde ik. dus op een zaterdag daarheen ruim 300km! ( hier in de buurt op laten meten) terug naar italie. nou na weer 3 maanden opnieuw wachten kwamen ze aan weer niet goed. nu hadden ze de enkel aangepast maar ook bij mijn kuit smaller gemaakt waardoor ze nu 12 cm!!! ze klein zijn daar. nou 5 dagen later nog geen antwoord gekregen daarop alleen dat ze in overleg is. iemand die weet wat ik kan vragen als compensatie en hoevaak je de kans moet geven om opnieuw te laten maken voordat je zegt ik hoef het niet meer?