MyWishMax schreef:Nog wel even een opmerking. Ik heb thuis zelf mijn benen gemeten, zoals het hoorde, maar toch kwam ik op andere maten dan die ik uiteindelijk gekocht heb.
HenriekeJ schreef:Hoi iedereen, ik heb een vraagje en hopelijk kan iemand mij helpen want ben er helaas nog niet uitgekomen in andere oude topics.
Ik heb vorige week de Petrie Padova's aangeschaft samen met de Petrie Bootcare set. Nu vroeg ik mij af, gebruiken jullie deze set iedere keer na het rijden om je laarzen schoon te maken? Zo niet, hoevaak dan wel? En wat doen jullie dan om na het rijden je laarzen schoon te maken?
Momenteel maak ik ze eerst met een vochtige gladde doek schoon om het meeste vuil er af te halen en dan doe ik de cleaner en cream erop doordat de laarzen toch wel meteen wit zijn na het rijden.
Ik hoor graag jullie mening
absque_dubio schreef:Ik ben aan het kijken voor andere laarzen. Nou zag ik bij Ooteman dat bij de Athene staat dat ze een dressuurboog van 4cm hebben, is dit niet erg laag?
Op de foto lijken ze ook zo laag, maar als ik zoek naar foto's van andere mensen, lijkt de dressuurboog een stuk hoger.
De Coventry 4cm, Melbourne 5cm, en de Olympic 6cm.
Ik vind de Olympic alleen iets te 'simpel' denk ik. Ik wil liever of een vetertje aan de voorkant, of een gespje bovenaan zoals de Athene. Maar dan wel met boog van 6cm. Iemand die mij kan helpen?
absque_dubio schreef:Als je een foto hebt, graag!![]()
Ik zie namelijk ook genoeg foto's van de Athene waarbij ik de boog wel mooi vind, dus ik snap er niks van.
Bedankt voor de tip. Ik had de Superior en Polo al gezien, maar ik zoek juist in de prijs tot rond de 400,- aangezien het een trainingslaars gaat zijn. Voor wedstrijden wil ik volgend jaar wel een prijsklasse hoger gaan kijken.
Trui schreef:Ik sta op het punt ze te kopen. Vinden jullie het de investering waard?
Ketaki schreef:emma_evg schreef:Ik heb zelf de Athene, maar daar moet je echt niet mee gaan springen. Voor dressuur vind ik ze echt super fijn, maar het leer is gewoon best stijf, dus met kortere beugels krijg je gewoon echt pijnlijke enkels omdat je je hakken niet zo heel ver kunt uitdrukken.
Dus daar zou ik echt mijn keuze van laten afhangen. Coventry heeft soepelder leer. Het is maar net wat je voorkeur is en wat je met de laarzen gaat doen.
Ik twijfel een beetje wat ik ga doen met mn Athene's, ik rijd nu vooral jonge springpaarden, en dan kan ik de laarzen gewoon niet aanhebben. Vind het ook zonde om ze in de kast te laten staan, misschien verkoop ik ze en koop ik er een paar goede springlaarzen voor terug. Maar ze zijn wel zooo mooi en heel fijn met gewoon dressuurmatig rijden. Twijfel twijfel
je kan ze ook houden als trainingslaarzen, als je wel gaat dressuren en dan extra springlaarzen erbij, of is dat veel te duur?
Gebruikers op dit forum: xxx88 en 9 bezoekers