En mijn celeris laarzen die vandaag zijn binnen gekomen (helaas zijn de niet helemaal zoals de bedoeling was, maar dat komt vast goed).

Moderators: Coby, Dyonne, Pistasche, Apple, Nicole288, C_arola
Ketly schreef:[ [url=m/ZZwUth.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zit er over na te denken deze cap te nemen, wat voor rijlaarzen zouden jullie daarbij nemen? Gewoon zwart vind ik wat te standaard.. Mocht ik geen geschikte laarzen vinden dan ga ik weer voor grijs.
Nogmaals mijn huidige set:
[ [url=m/6mcQDj.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kUWWVW.png]Afbeelding[/url] ]
Ketly schreef:Oh dat klinkt beide erg gaaf! Zat ook al te denken om zwarte laarzen met groene veters te doen maar vind het leuk om wat anders dan anders te doen. Had bij Celeris gehoord maar die hebben helaas geen military green..
Ketly schreef:Wil eigen rond de 600 uitgeven, iets meer is geen probleem maar weet niet of dat bij deze merken realistisch is?
Ashleytjuhh schreef:aangezien hier de meeste ook maat hebben laten maken heb ik jullie advies nodig.
in maart heb ik chaps aan laten meten. levertijd 3 maanden.
na 3 maanden aangekomen maar te hoog en bij mijn enkels te breed en logo zat verkeerd er in en elastiek onder ie voet was te ver na voren geplaatst.
na contact met wilde ze dat ik zelf alles opnieuw deed aan meten wat er verkeerd was en dan gingen ze terug. noi dat weigerde ik.
dus op een zaterdag daarheen ruim 300km! ( hier in de buurt op laten meten) terug naar italie. nou na weer 3 maanden opnieuw wachten kwamen ze aan weer niet goed. nu hadden ze de enkel aangepast maar ook bij mijn kuit smaller gemaakt waardoor ze nu 12 cm!!! ze klein zijn daar.
nou 5 dagen later nog geen antwoord gekregen daarop alleen dat ze in overleg is.
iemand die weet wat ik kan vragen als compensatie en hoevaak je de kans moet geven om opnieuw te laten maken voordat je zegt ik hoef het niet meer?
Maanlicht schreef:mavantos schreef:Je moet je laarzen echt niet invetten, daar worden ze echt niet beter van. Alleen met schoenenpoets bijhouden of een speciale schoonmaakset voor laarzen zoals bijvoorbeeld Petrie die heeft. Ik kreeg bij mijn Deniro rijlaarzen toentertijd trouwens een potje schoensmeer van het merk zelf.
Ja, dat bedoel ik ook. Ik heb een schoonmaakset van DeNiro.
bamsy schreef:SavannahdB schreef:Ik heb twee paar celeris en een paar de niros. Die moet ik eigenlijk een keer op mp ztten, door het afvallen zijn ze iets te ruim geworden.
[ [url=m/HtTsNW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SSsEU7.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HBaa17.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zijn de maten van die DeNiro's?
Gebruikers op dit forum: lovemyhorse1 en 8 bezoekers