Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

dieseltje09

Re: Ervaringen petrie rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 11:17

Wie heeft de Padova / Napoli / Verona laars en hoe blijven die qua leer?

Ik heb een paar coventrie en een paar derby's (beide op maat en een heel andere prijsklasse) maar zoek een leuke traingslaars voor erbij.
Nou twijfel ik beetje aangezien het wel een leuke laars is om te zien maar de prijsklasse doet me denken dat het mogelijk niet zo heel veel kan zijn of zit ik nu helemaal fout?

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-18 08:44

Ik heb van de week zowel de olympic als de leeds gekocht(in een deal die ik niet kon laten gaan hihi). Als ik het niet vergeet maak ik vanavond wel een foto dan kan je het verschil goed zien. Beide nog niet echt ingereden(de olympics heb ik nu 2x aangehad en de leeds 1x) dus echt gevormd zijn ze nog niet

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 09:16

als je een meer dressuur uiterlijk wil(gokje, dus zonder veter) dan zou ik de leeds adviseren. Blijft een soepele laars wat je voor het springen echt nodig hebt maar ziet er iets meer dressuur uit zonder de veter.

En blijft met kap, strass etc binnen budget!(ok net aan met 25% divoza korting :+ )

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 14:18

@golden_angel Jup heel bekend probleem met de Leeds, heb het zelf ook

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-19 11:59

Ik zou geen echt vet gebruiken maar iets van leerdressing/gel of creme gebruiken. Iets minder heftig als echt vet voor de stiksels maar wel veel meer voedend als zo'n onderhoudskit.

En dan gewoon aantrekken, beginnen met paar keer paar minuten zodat het leer wat soepel kan worden en dan steeds verder het leer soepel maken vanaf dat moment. Ik zou ze om scheuren te voorkomen ze niet gelijk paar uur aantrekken zeg maar haha.

Maar gelijk andere kopen niet doen, kans is zeer groot als je het met een beetje beleid doet om ze weer opnieuw in te lopen dat ze nog gewoon goed te gebruiken zijn

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie