Heeft iemand deze laarzen van de Ej al? Ik ben heel benieuwd hoe ze eruit zien voordat ik ze bestel.
Moderators: Coby, Nicole288, Pistasche, Dyonne, Apple, C_arola
November108 schreef:Ik heb zezijn wel kunstleer natuurlijk, als je leer gewend bent zoals ik is het even wennen. Maar ik vond ze zo mooi haha. Niet de duidelijkste foto maar even snel in de winkel gemaakt toen ik ze paste. Ik vond de lichtbruine er in de winkel wel iets anders van kleur dan op de site, had ze meer cognac verwacht.
[ [url=m/YWEsfu.jpg]Afbeelding[/url] ]
cataplana schreef:Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...
Strawberry2 schreef:Ik zit er aan te denken om deze laarzen te gaan kopen, ik rijd er ongeveer 3/4x per week mee en alleen met rijden en ik wil er toch wel minimaal 1,5 a 2 jaar mee kunnen doen. Of is het verstandiger om te investeren in leren laarzen? Ik heb nu ook leren laarzen maar deze zijn toch echt aan vervanging toe.
k_m schreef:Catje_123 schreef:De bruine!
Nu nog kiezen welke ik hou, het geld groeit mij niet op de rug om ze beide te houden helaas.![]()
[ [url=m/EqqqxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
He haha ik zag jou berichtje op facebook! Lui hoor niet willen terugsturenhaha maar daarom werd ik benieuwd en ging ik op bokt opzoek! Dus thnx daarvoor!
Ik pas zelf NET niet in de grootste standaard laarzen van EJ, zouden deze wel lukken?? Zou zo tof zijn! Ik heb nu geen goede laarzen omdat ik het vertik om er veel geld aan uit te geven. En laat ik nu ook nog net een cadeaubon van €50 hebben liggen! Geen idee wat mijn kuitmaat is, maar wel breed dus
Klinkt ideaal voor een ukkie met dikke benen zoals mij, lang en breed!
Knabbel1070 schreef:Ik heb trouwens nog wel een vraagje. Hoe zou ik deze laarzen het beste schoon kunnen maken ? Gewoon met water en een doekje of kan zeep geen kwaat ... en doen jullie er ook nog wat op ? Heb niet echt ervaring met imitatie leer
mavantos schreef:Ik heb vooral 1 hele belangrijke vraag: piepen ze (bij nieuwigheid) op je zadel?
Ik heb hele mooie nieuwe Königs laarzen, van die ouderwetse kachelpijpen, maar die piepen dus van nieuwigheid op mijn zadel. Laat mijn paard dit nu echt ontzettend eng vinden... Die liggen dus nog heel mooi te zijn in de doos
Silly1972 schreef:Catje_123 schreef:Mocht iemand nog de donkerbruine willen. Ik heb deze nog in doos, voetmaat 39, hoogte 47, kuitmaat 36.
Zou ze eigenlijk terug sturen, maar om nou zelf de verzendkosten te betalen en dan nog een heel stuk moeten rijden voor het verzenden heb ik er geen zin in.
[ [url=m/EqqqxI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb ze net gisteren besteld, maar zonder verzendkosten
different1 schreef:Na me enorm te hebben zitten verlekkeren door dit topic, kan ik zeggen dat ik ook trotse eigenaresse ben van een paar zwarte Lou laarzen![]()
Mijn vriend is goud waard! Ik had wat foto's laten zien, en gegrapt dat ik deze laarzen wel wilde voor kerst.
Maar hij had vandaag dus al gebeld naar de winkel en een paar apart laten zetten...
Goed gegokt van hem, want het was ook nog mijn maat.
Ik ben zo blij!!!