Laarzen Epplejeck Lou

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 09:49

Ik heb ze :D zijn wel kunstleer natuurlijk, als je leer gewend bent zoals ik is het even wennen. Maar ik vond ze zo mooi haha. Niet de duidelijkste foto maar even snel in de winkel gemaakt toen ik ze paste. Ik vond de lichtbruine er in de winkel wel iets anders van kleur dan op de site, had ze meer cognac verwacht.

Afbeelding

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 13:54

cataplana schreef:
Een aantal mensen bij mij op stal hebben ze! De cognac kleur is wel echt oranje oranje. Vind ze er mooi uitzien, maar hoor over het algemeen dat epplejeck laarzen niet enorm lang meegaan. Met intensief gebruik 1 a 2 jaar. Maar voor die prijs...

Dat gaat om de leren laarzen, deze zijn kunstleer. Dus verwacht dat ze korter meegaan haha :') Maar voor die prijs nu! Leuk voor de mooi erbij. De kuit is echt nog heel veel aan te passen met de veter!

November108

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 07:14

Ze piepen niet met leren zadel! En ik denk dat ze serieus wel 4cm wijder te zetten zijn. Er zit een mooie brede zwarte flap achter de veter waardoor het er netjes uit blijft zien. Kan er vanmiddag wel een foto van maken als jullie dat willen. Hoelang ze meegaan weet idd nog niemand maar denk dat je voor het geld gewoon geen wereldverwachtingen moet hebben. Kuit van 52cm is bij maat 38 idd heel hoog! Ik heb maat 38 van deze en bij de L en XLW was ie volgens mij 46 cm.

November108

Re: Laarzen Epplejeck Lou

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 02:18

Mocht iemand nog de roze willen en niet hebben, de mijne zijn over :)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie