Laarzen Epplejeck Lou

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 22:27

Ik zag ze ook al voorbij komen maar volgens mij zijn ze heel kort...? Ik kan mij herinneren dan mijn hoogte 52cm is en ik hem geen lange benen... Deze laarzen zijn niet hoger dan 43cm zag ik, of keek ik verkeerd?

Edit: ik keek verkeerd maar dan nog... 50cm hoogte bij maat 43... Ik heb maatje 38

Instagram: #HAFLINGERSANDRO

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-18 09:01

S_a_f_a_r_i schreef:
Djeradalover schreef:
Ik heb bij derby hoogtemaat 52 en bij petrie 48, dus het kan wel hoor als je lange benen hebt :D. Ik vind die maatvoering bij derby sowieso echt vaag, want ze waren wel even hoog als mn petrie’s!

Petrie en derby rekenen de hoogte anders.

Derby meet de boog er bij, kun je dus niet met elkaar vergelijken

Ik heb de cavallo varius die volgens mij zonder boog worden berekend als ik mij kan herinneren... Hoewel het mij raar lijkt dat ik zulke lange onderbenen heb haha want ik ben echt niet heel lang

FleurSandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-18 15:50

Silly1972 schreef:
Ik heb ze binnen en ze passen prima alleen hoop ik dat ze nog ietsje inzakken, zitten toch redelijk in mijn knieholte, zal ik met dressuur geen last van hebben, maar met springen wel.
Hoe dan ook ben ik er erg blij mee.
Twijfel alleen welke kleur veter.
Bruin is wat netter, beige wat speelser.

[ [url=m/iLWfBw.jpg]Afbeelding[/url] ]

Beige veters doen!! Vind ik zelf erg leuk staan en past goed bij de andere stiksels van de laars!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie