Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
Calice schreef:Welke kuitmaat heb jij genomen strawberry?.
Ik heb ze gisteren ook op de gok besteld, kuiten zijn wel iets breder dan de aangegeven kuitmaat maar ga kijken of het er mooi uit ziet als de veters wat losser zitten.
Knabbel1070 schreef:Zazoe_ schreef:Mijn extra paar vetertjes is er in de winkel afgenomen. Op zich niet zo erg, maar ik zou graag de blauwe veters gebruiken in mijn cognac laarzen. PM naar de klantendienst gedaan, en binnen enkele weekjes mag ik ze verwachten in de busDus ik vermoed dat ze ook maar binnen enkele weken ook los te koop zullen zijn, aangezien EJ ze dan maar binnen heeft vanuit de leverancier.
Bij mij zitten er 2x zwart en 1x blauw bij inplaats van 1x blauw 1x zwart en 1x roze. Zouden ze mij ook de rozen opsturen denk je of is het de moeite niet waard om temailen ofz?
xxxmh schreef:Vindt ze ook super gaaf voor erbij want heb nu deNiro maar die slijten best snel nu door huidige stal, super fijne eb en vloed bodem maar die is altijd een beetje vochtig en daar houden die laarzen niet van dus dan zijn deze wel ideaal. Ben alleen bang dat ik ze niet lekker vind zitten omdat ik gewend ben aan soepele leren laarzen. Misschien zondag toch even langs hihi
Gebruikers op dit forum: Liem2003 en 2 bezoekers