Hoe lang gaan jullie muckboots mee?

Moderators: petraaken, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-18 08:54

beatje schreef:
Ik heb nu paar 3 versleten,en versleten is overdreven ze gaan mij mij gemiddeld een jaar mee,de eerste zelfs niet eens,ik heb al eens mails gestuurd,maar geen garantie.Het laatste paar heb ik in augustus 2017 bij agradi gekocht en op mijn wreef zitten nu scheurtje waardoor ze lekken ,ik baalde er zo van en heb bij kramer nu deze https://www.kramer.be/Ruiter/Schoenen-l ... en-Groomer gekocht. Ze zitten lekker al heb ik wel het idee dat de muckboots warmer zijn maar voor mijn gevoel hebben deze ook een goed voetbed,en voor die prijs koop ik er wel een paar extra sokken bij

Ohh als ik dit zo lees allemaal ben ik blij dat ik niet de muckboots gekocht heb maar ook deze van kramer.
Dit wordt tweede jaar dat ik ze gebruik maar geen rare dingen met ze. Loop er ook vaak met blote voeten erin als ik de laatste ronde doe of in de ochtend

Jetsknot.nl!! Leuke unieke paracord halsters, touwen, vliegenfrontriemen, hondenhalsbanden enz
Lieve Chevke, we zullen je nooit vergeten. Veel te jong. Nog zoveel plannen. GMPTK zal nooit meer hetzelfde zijn. Voor altijd in ons hart.
Lieve Guus ik zal je boevenstreken gaan missen.......

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie