Ervaringen petrie rijlaarzen

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 14:44

ik heb er nu 1x mee gereden. ik zie idd wel hoe ze inzakken. na 1 x rijden kun je ook nog geen resultaat zien, dat ze inzakken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 23:05

egnie schreef:
Ketaki. Je zou begin oktober nog naar het Ruiterparadijs in Hengevelde kunnen gaan. Zij krijgen Petrie in hun assortiment en dan is er speciaal iemand van de Petrie aanwezig voor het aan laten meten. Misschien dat zij je maten nog eens willen meten en ze kunne je misschien ook advies geven. Nee heb je ja kun je krijgen toch.

Mja heb de laarzen bij divoza gekocht, is datdan niet raar?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 15:12

Yess schreef:
Ik ben super tevreden met petrie. 15 jaar geleden mijn eerste paar gekocht: de standaard en die ziet er nog steeds super uit. De Athenes heb ik nu 8 jaar. Eerst als wedstrijdlaars naar inmiddels al 4 jaar als trainigslaars. Daar ben ik onlangs de balijn van verloren en moet een nieuwe rits in maar verder zijn ze nog super. En gisteren heb ik de Anky Elegance tweedehands in lak kunnen kopen. Echt zo mooi. Helemaal verliefd op. Ook deNiro gehad, ariat, derby en cavallo maar kom toch altijd weer terug bij petrie.

ik heb de athene ook 8 jaar (gehad) zijn nog wel goed, maar houdt ze nu liever even achter de hand. heb de verona en die moet nog in gereden worden. :j

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-18 19:17

Kelly_Taco schreef:
Heeft iemand misschien een prijslijst van petrie van de opties?
Als ik op hun site mijn laars samenstel zie ik de prijs niet veranderen.

www.customizeyourboots.nl