Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby
Kay_Kim schreef:Vandaag besloten mijn laarzen te koop aan te bieden... ze zijn te groot aangemeten, ruiterzaak zei van zooltje erin maar ze hebben nooit goed gepast... helaas want vind het echt mooie laarzen... dus nu opzoek naar nieuwe, heel moeilijk kiezen omdat het vaak om een groot prijskaartje gaat...
Horseloverl schreef:Kay_Kim schreef:Vandaag besloten mijn laarzen te koop aan te bieden... ze zijn te groot aangemeten, ruiterzaak zei van zooltje erin maar ze hebben nooit goed gepast... helaas want vind het echt mooie laarzen... dus nu opzoek naar nieuwe, heel moeilijk kiezen omdat het vaak om een groot prijskaartje gaat...
Hoe lang heb je ze? Anders gewoon terug naar de winkel. Als het hun fout is moeten ze het oplossen. Ff je benen na laten meten en de laarzen ooktenminste zo werkt het bij ons in de winkel. Nieuwe laarzen die aangemeten zijn moeten goed zitten zonder zooltje
Kay_Kim schreef:Ondertussen 2 jaar, ze zijn al terug geweest naar cavallo en zij zeggen dat ze ze niets aan kunnen doen... de ruitersportzaak heeft mijn voeten afgetekend, wat correct is gebeurd maar ze zijn dus wel te groot... de zaak heeft me 50€ terug gegeven maarja daar heb je geen laarzen voor...
_karin_ schreef:[ [url=m/Dq6bNE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BCGlzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zijn ze dan, mijn bruine Olympics
Rena100 schreef:_karin_ schreef:[ [url=m/Dq6bNE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BCGlzL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Daar zijn ze dan, mijn bruine Olympics
Mooi zeg! Ik wist niet dat Petrie zo'n mooi randje had!
Wat heb je daar voor betaald als ik vragen mag?