[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

Sanne96

Re: [FOTO] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 19:58

Ik ben super blij met mijn nieuwe Celeris rijlaarzen

Afbeelding

Diva♥♥

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-19 20:08

Afbeelding
Geen betere foto. Maar vandaag m’n nieuwe laarzen voor springen gehaald. Vandaag vast mee gereden in m’n dressuur. Morgen mee naar crossles. Springzadel is dezelfde kleur als m’n dressuur en heeft een cognac bies. Helemaal blij met de Match!

Bodiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-19 10:06

lauraneyens schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de rijlaarzen van Busse type Laval (veter vooraan) ??
Vooral dan ivm korte onderbenen en dikke kuiten? Komt de maattabel echt exact overeen of zit er iets meer rek op de maten ??

Er zit wel iets rek in. Ik heb hem zelf niet, maar zo in de winkel vind ik het een erg mooie laars voor dat geld! Heb hem al een aantal keer in handen gehad en bij verschillende mensen aan gezien.

ratjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:25

Bedankt voor het delen van jullie ervaringen m.b.t. laklaarzen :j

MyChoice: mooie match zo te zien! Welk merk is het?

Zanidin | PROK | M2 dressuur | Drachtig van Imposantos ‘20
Kallidin | ELITE | L1 drs + 8 |
Instagram

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:34

Het zijn Lipica laarzen :-) m’n vierde paar en vijfde paar is onderweg :+

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-19 18:44

lauraneyens schreef:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de rijlaarzen van Busse type Laval (veter vooraan) ??
Vooral dan ivm korte onderbenen en dikke kuiten? Komt de maattabel echt exact overeen of zit er iets meer rek op de maten ??

Afbeelding
Zit inderdaad wel wat rek in,is ook een vrij soepele laars. Ik heb zelf uiteindelijk wel een maat hoger genomen dan volgens de maattabel moest. Voor het mooie zouden ze misschien nog hoger mogen, maar ik spring er ook mee. Verder heel blij mee! Heb zo even geen betere foto helaas

Skippy01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 06:57

MyChoice schreef:
[ [url=m/rT41r1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geen betere foto. Maar vandaag m’n nieuwe laarzen voor springen gehaald. Vandaag vast mee gereden in m’n dressuur. Morgen mee naar crossles. Springzadel is dezelfde kleur als m’n dressuur en heeft een cognac bies. Helemaal blij met de Match!

Prachtig zo qua kleur bij je zadel :j (ik hou van bruin <3 )

MyChoice

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-19 07:03

Dank je :-)

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:46

Wat doen jullie als de vouwen bij je enkel zeg maar tegen de het bot van je enkel drukken?
De vouw drukt dat zo tegen mn enkel aan dat het pijn doet en soms een blauwe plek geeft.

Frederiqueb

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 21:59

Hoi, ik moet iets onderzoeken voor school en heb gekozen voor de rijlaars.
Dus heb jullie hulp even nodig.
Wat missen jullie in een rijlaars? dus wat zouden jullie nog graag willen hebben bij of op de rijlaars.
Ik ben heel erg benieuwd. :)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 06:17

nereids schreef:
Wat doen jullie als de vouwen bij je enkel zeg maar tegen de het bot van je enkel drukken?
De vouw drukt dat zo tegen mn enkel aan dat het pijn doet en soms een blauwe plek geeft.

Dat is balen. Ik heb het 1 keer gehad en daar hielp alleen olie en meer olie zodat het leer daar gewoon week werd. Gelukkig zag je het met rijden niet. Maar binnenleer en buitenleer lieten van elkaar los. Toen was het pas opgelost. Heb ze uiteindelijk verkocht, stugge petries bevielen beter. Dus of het de duurzaamheid beinvloed had weet ik niet. Ik denk het niet overigens.

There is no redundancy for stupidity. Only believe in your own truth. Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :DNiets is geheel waar, en mogelijk zelfs dat niet. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 07:39

Hierbij nog een foto van mijn bordeauxrode petrie’s met als ik ze aan heb ( was geloof ik een paar bladzijdes terug vraag naar :o ) <3

Afbeelding
Afbeelding