[FOTO] Show je rijlaarzen!

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:01

bobje26 schreef:
Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug. _-:(

dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

bobje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:03

xxpaaardje schreef:
bobje26 schreef:
Ik wacht al 15 (!!!) weken op mijn Cavallo's. Eerste keer wreef snede veeel te groot, te strak op de onder kuit en te groot boven aan. Tweede keer voet goed maar de kuit veeeeel te strak.... kreeg ze niet eens meer dicht. Super slechte service gehad van de winkel. Ze komen volgende week binnen en als ze dan niet passen ben ik het zat en wil ik mijn geld terug. _-:(

dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.

Ik heb nog speciaal maatwerk genomen (€120 extra ....) zodat het goed zou passen. Als je een standaard maat hebt zal alles goed komen!
Welke heb jij besteld?

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 21:26

bobje26 schreef:

dat is best lang waar heb je ze laten aanmeten. En dat is niet netjes om zo met je klanten om tegaan en dan zulke laarzen aftelever. Ik wacht nu pas 3 weken denk ik nu op me cavallo laarzen. Hopelijk zijn die wel gelijk goed. En hopelijk duurt het bij mij geen 15 weken. Dat is echt super lang hoop voor jou dat die anderen wel goed zijn. Daar koop je geen laarzen voor kosten al genoeg.[/quote]

Ik heb nog speciaal maatwerk genomen (€120 extra ....) zodat het goed zou passen. Als je een standaard maat hebt zal alles goed komen!
Welke heb jij besteld?[/quote]

De insignis donker blauwe met lak stras steentjes . En ze zijden toen in ze aan liet meten dat ik op goede dag kwam. Want was toen vrij warm en dan zijn je kuiten wat dikker een enzo . En zo ver ik weet is geen exstra maat kosten bij mijn alleen mijn een kuit is diker dan me anderen. Maar ga het van zelf wel zien worden me wedstrijd laarzen . En me jasje is okk donker blauw en me cap ook. En hoop eigelijk dat ze er zijn als ik weer wedstrijd heb. Maar denk niet dat ik zo veel geluk heb. En ik heb nu pertie voor trainen em wedstrijden en die zitten totaal niet lekker en fijn. Dus als me cavallo bevallen laat ik ze voor trainen ook aan meteen alleen dan in het zwart. Maar ga het wel zien vond ze met passen al fijn zitten de voet dan . Want heb geen enke gepast die volledig pasten enzo. Maar ja benieuw hoe die op maar gaan zitten. Hopelijk valt inlopen wel mee hopelijk beter dan toen met me pertie's die nu nog steeds bager zitten.

Door een taalstoornis heb ik moeite met schrijven. Divana R.I.P 15-03-2010 /28-10-2015 happy dressuur 2 B+12 L1+0, springen B+0 sgw B+0

mcjv

Re: [FOTOVERZ] Show je rijlaarzen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 02:44

Waar hebben jullie ze aangemeten? Ik wacht nu ook 5 weken en in de winkel zeiden ze 10 dus ik hoop dat ik ze zo midden september op kan halen. :P

"No expectations, no disappointments."
Gaiya ~ B+4
Volg ons ook op Instagram!

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 18:24

mcjv schreef:
Waar hebben jullie ze aangemeten? Ik wacht nu ook 5 weken en in de winkel zeiden ze 10 dus ik hoop dat ik ze zo midden september op kan halen. :P

waar ik ze aan heb laten meten. Zeiden tegen mijn dat 4 tot 6 weken duurt. En ik heb ze bij de ruitershop in harmelen laten aan meten. Als het mee zit kan ook langer als ik pech heb maar dat zeiden ze toen. En ik had exspres voor me vakantie laten doen want dan zijn er al aantal weken om als ik terug ben. En als dan 4 weken is dan heb ik ze alles mee zit als ik weer wedstrijd heb. Maar daar ga ik niet van uit maar zou wel fijn zijn. Want die ik nu heb zitten niet lekker en krijg ik blaren van elke keer. En heb die wel goed ingelopen maar dat is ander merk dan die ik nu heb laten aanmeten. En die andere waren gewoon standaard model maar die gebruik nu voor trainen en wedstrijden. Maar bevallen toch niet en heb ze al 3/4 jaar ofzo maar zitten nog steeds niet fijn.

bobje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-17 20:48

Ik ook in Harmelen. Maar dat doe ik NOOIT meer. Ze zouden er tussen de 4 e 6 weken zijn en met 8 weken heb ik zelf maar gebeld waar ze bleven...... Echt bizar slechte service en zoals ik al zei 16 weken aan het wachten en maar kijken of ze goed zitten.... slechte communicatie en bizar slecht hoe ze met je om gaan in de winkel als je laarzen niet passen. Gewoon zeggen 'nou hij gaat toch dicht??? - je stelt je aan, de rits gaat dicht en je kuit klopt helemaal niet - nee ik heb al jaren ervaring ik weet echt wel wanneer een laars goed zit (ik kreeg de laars zelf niet eens dicht en had mega kloppende kuiten, de linkerlaars kreeg hij zelf niet eens dicht)'. Wat een drama. Ik hoop zo dat ze straks goed zitten, anders wil ik mijn aanbetaling terug en zoeken ze het maar uit.

xxpaaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 14:32

bobje26 schreef:
Ik ook in Harmelen. Maar dat doe ik NOOIT meer. Ze zouden er tussen de 4 e 6 weken zijn en met 8 weken heb ik zelf maar gebeld waar ze bleven...... Echt bizar slechte service en zoals ik al zei 16 weken aan het wachten en maar kijken of ze goed zitten.... slechte communicatie en bizar slecht hoe ze met je om gaan in de winkel als je laarzen niet passen. Gewoon zeggen 'nou hij gaat toch dicht??? - je stelt je aan, de rits gaat dicht en je kuit klopt helemaal niet - nee ik heb al jaren ervaring ik weet echt wel wanneer een laars goed zit (ik kreeg de laars zelf niet eens dicht en had mega kloppende kuiten, de linkerlaars kreeg hij zelf niet eens dicht)'. Wat een drama. Ik hoop zo dat ze straks goed zitten, anders wil ik mijn aanbetaling terug en zoeken ze het maar uit.

ik kom al jaren daar en die evaring heb ik totaal niet ik word altijd netjes tewoord gestaan en altijd goed geholpen.

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:54

Balen zeg! Hopelijk zijn ze er nu wel snel en ook goed.

Ik had op marktplaats een paar rectiligne (ofzo?) op de kop getikt voor weinig, kuit paste net niet helaas. Door van rijs de rits iets laten aanpassen en nu passen ze perfect, dus extra paar naast m'n deniro's nu erbij. :D

Afbeelding

SharonIndezz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 20:58

Oeh chique capriootje! Ik ga binnenkort nieuwe zwarte laarzen halen.. ben overgestapt naar zwart tuig.

[o]

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:01

Ik heb donkerbruine deniro's ook maar die zijn nog ietsje donkerder. Opzich geen drama want m'n zadel is ook echt donker bruin maar vond deze wel heel tof voor erbij. Heb weinig met lak/bling maar dit is nog subtiel haha

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-17 21:26

De ruitershop in Harmelen is zo is zo een prut winkel. Laarzen en zadels kan je beter ergens anders laten aanmeten.

Carrera - L1+3
Mind, use your power. Spirit, use your wings..

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:38

Met mijn lange maar smalle benen is een passende rijlaars vinden een enorme opgave, maar afgelopen week kwam ik dan toch een perfect passend paar tegen! Ze zijn niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar het feit dat ze aansluiten is bij mij wel bijzonder haha. Ze zijn van HKM. Voetmaat 38, hoogte 45 en kuitmaat 31. Heb ze meteen meegenomen. *\o/*
Afbeelding

paardeninsta: @redhillszamacho
{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

bobje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:54

Kunga schreef:
Met mijn lange maar smalle benen is een passende rijlaars vinden een enorme opgave, maar afgelopen week kwam ik dan toch een perfect passend paar tegen! Ze zijn niet heel bijzonder qua uiterlijk, maar het feit dat ze aansluiten is bij mij wel bijzonder haha. Ze zijn van HKM. Voetmaat 38, hoogte 45 en kuitmaat 31. Heb ze meteen meegenomen. *\o/*
[ [url=m/amCN41.jpg]Afbeelding[/url] ]

Mooi! Jij past ook de Cavallo Jump Junior wel!

Djeradalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 17:56

Dan heb je geluk hihi, ik ben op het gemakje aan het kijken voor een 2e paar laarzen ivm paardjes die 2 verschillende stallen staan. Vroeger waren de cavallo junior laarzen net te kort(45) maar wel kuitmaat goed(32). Nu heb ik lengtemaat 48(maar 49 zou netter staan) en kuit 33.
Het paar wat ik nu heb is te wijd, maar door harde schacht valt het niet heel veel op maar t zit niet echt je van het.

Als iemand nog tips heeft *D

[o]

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:20

Die van mij zijn ook wel iets aan de korte kant nog, maar daar kan ik wel mee leven haha. Vind dat stiekem ook wat fijner zitten. :')

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 18:22

Djeradalover schreef:
Dan heb je geluk hihi, ik ben op het gemakje aan het kijken voor een 2e paar laarzen ivm paardjes die 2 verschillende stallen staan. Vroeger waren de cavallo junior laarzen net te kort(45) maar wel kuitmaat goed(32). Nu heb ik lengtemaat 48(maar 49 zou netter staan) en kuit 33.
Het paar wat ik nu heb is te wijd, maar door harde schacht valt het niet heel veel op maar t zit niet echt je van het.

Als iemand nog tips heeft *D

Ik heb die van mij bij Ruitersport Ruinen vandaan, als ik het goed heb hebben die wel vaker smallere modellen rijlaarzen staan! Maar het is inderdaad wel geluk hebben meestal haha

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:15

Kunga schreef:
[ [url=m/amCN41.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wow! Heb je een link hiervan? Ik heb voetmaat 38, kuit 30 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn!

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:20

Citaat:
Wow! Heb je een link hiervan? Ik heb voetmaat 38, kuit 30 en hoogte 45 dus deze zouden echt goed zijn!

Ik heb ze in de winkel zelf gekocht, bij ruitersport Ruinen. Dus helaas heb ik geen linkje!

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:24

Kunga schreef:
Citaat:

Ik heb ze in de winkel zelf gekocht, bij ruitersport Ruinen. Dus helaas heb ik geen linkje!

Ah jammer, weet je toevallig wel het model? :D

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:27

Die laarzen van ruitershop ruinen heeft mijn vriend ook gehad, twee weken en ze waren kapot..

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:38

Citaat:

Misschien dat dat op de doos staat! Zal morgen even voor je checken, die staat nog op stal namelijk. :)
Edit: Beetje rondgekeken op internet welke rijlaars van HKM er erg op leek en kwam op deze uit: http://ruitersportverhoeven.nl/product/ ... -valencia/ Ik heb alleen nog niet de goede maat ervan gevonden en die van mij was 50 euro goedkoper..
Laatst bijgewerkt door Kunga op 14-08-17 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:39

xMalibu schreef:
Die laarzen van ruitershop ruinen heeft mijn vriend ook gehad, twee weken en ze waren kapot..

Oei.. Niet meer te gebruiken of alleen beschadigd? En weet je misschien ook hoe dit gebeurd is?

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

xMalibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:46

Ze waren nog wel te gebruiken, maar ontzettend lelijk geworden. Overal zaten beschadigingen op de laars doordat het materiaal gewoon barste ofzo. Niet alleen op de plekken die snel slijten zoals waar je stijgbeugels en riemen tegenaan komen maar echt over de hele laars. Ze werden gewoon goed onderhouden.. Kan zeker niet zijn doordat ze veel gebruikt zijn, hij had ze twee weken niet eens elke dag gebruikt en voor maar 1 paard.

Kunga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:49

Wat vervelend! Was het ook hetzelfde model laars of alleen hetzelfde merk? En had hij er toen nog garantie op?

{இ}ڿڰۣ-ڰۣ~—

SGorter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-17 20:52

Kunga schreef:
Citaat:

Misschien dat dat op de doos staat! Zal morgen even voor je checken, die staat nog op stal namelijk. :)
Edit: Beetje rondgekeken op internet welke rijlaars van HKM er erg op leek en kwam op deze uit: http://ruitersportverhoeven.nl/product/ ... -valencia/ Ik heb alleen nog niet de goede maat ervan gevonden en die van mij was 50 euro goedkoper..

Bedankt!!