Keell94 schreef:Ik heb ook petries en met mijn oude (zonder rits) had ik ook wel dat het daar wat inzakte zegmaar, op deze foto alweer bijna 7 jaar oud.
[ [url=m/YGokA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu echter de melbourne en ook smalle enkels en zitten daar ook wat ruim maar nu na een jaar ermee gereden te hebben zijn ze precies goed. als je echt alles passend wil zit je aan maatwerk, ik had daar op dat moment geen geld voor dus genoegen genomen met een standaard maat van petrie wat achteraf niet eens zo verkeer zit.
[ [url=m/86I1CY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YDxzNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
DiscoDipp schreef:Keell94 schreef:Ik heb ook petries en met mijn oude (zonder rits) had ik ook wel dat het daar wat inzakte zegmaar, op deze foto alweer bijna 7 jaar oud.
[ [url=m/YGokA0.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nu echter de melbourne en ook smalle enkels en zitten daar ook wat ruim maar nu na een jaar ermee gereden te hebben zijn ze precies goed. als je echt alles passend wil zit je aan maatwerk, ik had daar op dat moment geen geld voor dus genoegen genomen met een standaard maat van petrie wat achteraf niet eens zo verkeer zit.
[ [url=m/86I1CY.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YDxzNG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh dat is erg fijn om te horen!!
Wat heb je trouwens mooie slanke benen haha!
Melewel94 schreef:Ik denk dat het aan het model van de laars ligt. Vind sowieso dat veel petrie laarzen ruim zitten/ogen rond de enkel.
Even vlug een voorbeeldje:
[ [url=m/7oeCDv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Edit: vaak zie ik bij petrie dat het echt 'rechte' laarzen zijn. Met hierboven als voorbeeld tot gevolg. Niet echt een aansluitend type.
Lottekuhh_x schreef:Deniro’s zijn ook wel fijn. Ik heb zelf de Petrie athene en Deniro tricolere. Dit is ook de budget variant van Deniro en is echt mega zacht. Dit waren mijn eerst leren laarzen, dus vond ik toen wel fijn. Ik gebruik ze nu alleen nog bij een jonge pony die net zadelmak is, vind dat soepele dan juist wel fijn. De Petrie’s gebruikt ik voor de rest altijd. Wel zijn de Petrie’s een heel stuk sterker en kunnen meer hebben, ook vergeleken met de duurdere ottaviano. Komt denk ook doordat het rundleer is en het ander kalfs?
Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers