Winterhandschoenen

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Yvank_

Re: Winterhandschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-18 19:14

Fairplay! bevalt mij nog stukken beter dan Roeclk winter polartec.

Flappypower5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-11-18 22:20

Eef_Bam

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-18 22:25

Hier al ruim 2jaar de roeckl polartec. Vind ze zo fijn dat ik er ook in de zomer mee rij. Vind de grip juist goed, maar niet te waardoor je makkelijk halslengte kan afwisselen. En na 2jaa enig heel dat is heel zeldzaam bij mij :+ .

Kings Cadanza (Negro x Alfonso )
Kings Once upon a time (van Gogh x Negro )

*Kings Stable*

Flappypower5

Re: Winterhandschoenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-11-18 17:50

Heb ze binnen en ze zitten echt als gegoten <3 hopen dat ik nu met warme handen de winter door kan komen ;)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-18 17:58

Bagheera_206 schreef:
Vind ik altijd lastig. Het is of te dikke handschoenen en amper gevoel in teugels of te dunne handschoenen en beter gevoel in teugels.

Ik heb gewoon die fleece handschoentjes van Roeckl en heb een paar winterhandschoenen van Sealskinz. Die winterhandschoenen met Gore-Tex staan nog op mijn wishlist. :=

Die roeckl winchester heb ik hier... maar helaas zijn die ook alles behalve warm -O-

Tot sofar met de polartec hier ook nog het warmste...

www.MelanievandeBunt.com Instructie en Africhting
Internationaal 2 span ponymenner A-Kader lid | Individueel Zilver en team Zilver WK Kisbér 2019
Jimmy/Tommy 2 span: Drs ZZ+10 | Vdh Z+3
Diego/Tommy 2span: Drs L+11 | Vdh M+2
Pablo/Diego 2span: in opleiding

Sylvester: Drs Z+3 + Vdh Z+13 | Jimmy: Drs M+10 + Vdh M+7 | Tommy: Drs L+30 + Vdh M+15 | Diëgo:Drs L+26 + Vdh Z+1| Pablo:Drs L+4 + Vdh M+1| Sandro: In opleiding

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 11:58

Kijk eens op Ali, ik heb hier ook winddichte 'rider' handschoenen en die waren maar 3 of 4 euro.

There is no redundancy for stupidity. Only believe in your own truth. Bob Marley : "Who are you to judge the life I live? I am not perfect and I don’t have to be! Before you start pointing fingers, make sure your hands are clean". Nobody is perfect, so I am nobody :DNiets is geheel waar, en mogelijk zelfs dat niet. Er is maar 1 waarheid en dat is de mijne. Only believe in your own truth. I am always right. Goed lezen blijken maar weinigen te beheersen.

EpiqueCheval

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-18 13:41

Ik zweer bij de Roeckl Wittenberg handschoenen, ik heb ze altijd aan en ze gaan lang mee _/-\o_

Ik ben nieuw op bokt, hoi hoi !!
Gek op mijn allerliefste paard Hetske <3
Check mijn blog! https://www.epiquecheval.com/blog-vlog/,
Hoop hier veel te leren en informatie te verzamelen :D