Wie weet de perfecte rijbroek voor mij?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken

ArrowAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-19 10:32

SstterreeX

Re: Wie weet de perfecte rijbroek voor mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:02

Bij horze heb je hele fijne rijbroeken!! Variëren van 40 tot 70 euro en dan heb je full siliconen grip en elastiek van onderen.

bosox

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:12

Iemand ervaring met de kwaliteit van siliconen van Horze? Hoe erg ‘plakt’ het en gaat de kwaliteit achteruit in de was?

Amiigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 11:19

GUSTIxBILL schreef:
Montar is toch echt wel zijn geld waard :j
Hier komt niks anders meer binnen als Montar, zowel bij mij, mijn vriend en de vaste ruiter van mijn paarden.
Dus ik kam je verder niet helpen.

Ik heb ook montar, heb op het moment 7 paarden onder het zadel en deze broeken blijven echt top!

Hυяσ'ѕ Ƒαɴтαѕтιc Ƈσℓσя R (Vleut x Verdi) ~ Z1 dressuur ~ GGK bij AES
    Hυяσ'ѕ Ƒяαηsιscα R (Favorit ASK x Libero H) ~ L1 dressuur
      Hυяσ'ѕ Hαηηα Mυη∂ιg R (Vleut x Nexxus) ~ L springen
        Hυяσ'ѕ Hιяσηιqυє R (Cachet L x Goodtimes) ~ M1 dressuur
          Hυяσ'ѕ Gяєαт Expєcтαѕισηs R (Johnson x Ahorn) ~ M1 dressuur

Velaija

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 14:45

ArrowAngel schreef:
Velaija schreef:
Ik ben vandaag op zoek gegaan naar een rijbroek met hetzelfde eisenlijstje als jij: high waisted, siliconen grip, donkerblauw etc. Eerst de Pikeur Candela (lange maat) geprobeerd - heerlijke broek, maar €210 voor een recreatieve ruiter (ik ga nu van 1 naar 3-4x per week rijden) was me net wat teveel, en aan 1 broek heb ik niet genoeg.

Ik ben toen net de grens overgegaan en heb in Duitsland het merk 4Riders geprobeerd. Nu heb ik daar 2 heerlijke high waisted broeken voor €80 per stuk gescoord! Qua pasvorm en stof kwam hij best in de buurt bij de Pikeur, maar die was nog net wat dikker en luxer. Ik hou de Pikeur wel in de gaten, mocht die eens ergens in de sale komen dan koop ik die alsnog voor erbij.

Edit: ik heb even gezocht en het is de “4Riders Damen Reithose Cannes Grip”

Thanks, heb de link bekeken en ziet er heel fijn uit, maar ik kan hem alleen in een 36 vinden helaas! (Kijk ik verkeerd?)

Ik zal eens even meezoeken voor je! Ik heb zelf geloof ik maat 44 (lang en stevig gebouwd, haha). In de winkel lagen ze geloof ik ook tot en met maat 46!

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 16:38

ArrowAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-19 19:12

Marie111 schreef:
Wat vind je van deze?
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041
Wel iets boven je budget, maar misschien dat ze met Hemelvaart/Pinksteren weer een kortingsactie hebben bij Epplejeck?

Die is inderdaad precies wat ik zoek!! Iemand ervaring met de kwaliteit (van de siliconen) en pasvorm? Met een 25% is deze inderdaad wel een goede.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-19 20:22

ArrowAngel schreef:
Marie111 schreef:
Wat vind je van deze?
https://www.ej.nl/ruiter/kleding-access ... orId=10041
Wel iets boven je budget, maar misschien dat ze met Hemelvaart/Pinksteren weer een kortingsactie hebben bij Epplejeck?

Die is inderdaad precies wat ik zoek!! Iemand ervaring met de kwaliteit (van de siliconen) en pasvorm? Met een 25% is deze inderdaad wel een goede.

Ik heb die gisteren gepast en zit echt heel lekker. Vooral als broek voor de zomer. Nu nog even wachten op een leuke kortingsactie.